Lekke..quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verona is vandaag al 4 keer lek gereden. Wat voor banden heb je dan?
is het weer boerenprotestendag?quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rabobandjes?quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Record is 50,3 ongeveerquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
51,3 gemiddeld tot dusver. Alsof het niets is.
50,6 nu, wordt krap aan!quote:
Moest die lossen?quote:
Dat is wel erg triest, die kan er beter mee stoppen, of samen met Jakobsen een nieuw team oprichten!quote:
ja of bij Tietema gaan rijden!quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest, die kan er beter mee stoppen, of samen met Jakobsen een nieuw team oprichten!
Hij heeft volgend jaar nog een (dik) contract bij Tudor. Nu stoppen zou dom zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest, die kan er beter mee stoppen, of samen met Jakobsen een nieuw team oprichten!
Dan toch maar vragen of ze Taus kunnen contracteren?quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft volgend jaar nog een (dik) contract bij Tudor. Nu stoppen zou dom zijn.
De massale van vandaag moet nog komen.quote:
op 6 km?quote:
of in die laatste 500, daar wordt het smal.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op 6 km?
Ik verwacht dat daar helemaal niks gaat gebeuren.
Op een onverwacht moment dan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op 6 km?
Ik verwacht dat daar helemaal niks gaat gebeuren.
50,2 nu, ze zijn aan het verzaken!quote:
105 mensen vloeken nuquote:
Donder op met die rommelquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Juju is deze Tour vooral aan het genieten![]()
[ afbeelding ]
Tot nu valt het reuze mee met chutes deze Tour.quote:
inb4..quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tot nu valt het reuze mee met chutes deze Tour.
105+ mensen juichen!quote:
Ik heb hem bij een bepaald spelletje, dus voor mij wel (een beetje)!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |