Dit is AI toch? Dit soort freakshows bestaan toch niet werkelijk in deze wereld?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Haha had hem net weggehaald. Ennieway, dit stond er dus:
[ x ]
Geen fan van Geert Dales maar deze is te mooi om te negeren.
Dacht het ook maar zie toch echt een NOS plopkap in beeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:52 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dit is AI toch? Dit soort freakshows bestaan toch niet werkelijk in deze wereld?
Dat eerste ding wat in beeld isquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dacht het ook maar zie toch echt een NOS plopkap in beeld.
Er is inderdaad geen watertekort.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat oplossingen bedenken ajb aan rationele mensen over. Niet aan utopische wensdenkers...
En NL heeft geen water tekort.
Dus zelfs in de huidige panieksituatie komt er per seconde 20x meer door de Rijn naar binnen dan we in het hele land met elkaar gebruiken.quote:De waterstanden bij Lobith heeft nu bijna zijn laagste stand bereikt. Vandaag daalt de afvoer nog heel langzaam en morgenochtend verwacht ik de laagste stand van 6,58 m NAP bij een afvoer tussen 710 en 720 m3/s. Dat is ca 75 m3/s lager dan het vorige juli-extreem uit 1976, maar nog 40 m3/s hoger dan de laagste zomerafvoer uit 2022. In de loop van 18 juli gaat het peil weer langzaam wat gaat stijgen.
Het is echt zoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dacht het ook maar zie toch echt een NOS plopkap in beeld.
Je snapt dat mogelijke watertekorten niet per se om drinkwater hoeven te gaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen watertekort.
Gister op waterpeilen.nl:
[..]
Dus zelfs in de huidige panieksituatie komt er per seconde 20x meer door de Rijn naar binnen dan we in het hele land met elkaar gebruiken.
De techniek is beschikbaar en betaalbaar om van rivierwater brandschoon drinkwater te maken. Maar beleidsmakers en leidende figuren houden zich liever bezig met paniek zaaien en ouwehoeren in plaats van het implementeren van technische oplossingen.
We hebben doeners en ingenieurs nodig in plaats van neusgeringde wereldvreemde activisten.
Gisteren nog een vol zwembad op de bbq gegooid.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:12 schreef Haags het volgende:
Blij dat ik het zwembad in mijn tuin begin juni al heb opgezet. Moet er toch niet aan denken dat dat niet zou kunnen door een watertekort.
Nu heb je een stoombadquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteren nog een vol zwembad op de bbq gegooid.
Mij pakken ze niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |