Als je dat op een leuke manier doet wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:40 schreef Elan het volgende:
Is dat iets wat vrouwen nog waarderen? Tegenwoordig zoek je contact via apps niet door mensen in het wild aan te staren. Voor je het weet ben je een creep.
Volgens mij is het al fout te doen alsof iemand die makkelijk flirt, niet zenuwachtig zal zijn...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:04 schreef Chandler het volgende:
Sjansen... de één stapt zonder moeite op iemand af, terwijl de ander al zenuwachtig wordt van een beetje oogcontact.
Nou nee juist niet, we hebben zelf geldquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet met geld gooien tegenwoordig.
Ik vind je leuk wil je mee naar tent X
Wil je een cocktail?
Oogcontact kopen ze niks voor.
Aandacht geven in iedergeval, en de jongere generatie is best wel veel meer into status dan jouw generatiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee juist niet, we hebben zelf geld
Dat zou natuurlijk kunnen dat die weer anders zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aandacht geven in iedergeval, en de jongere generatie is best wel veel meer into status dan jouw generatie
Wat moet jij met die generatie danquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aandacht geven in iedergeval, en de jongere generatie is best wel veel meer into status dan jouw generatie
flirten gaat inderdaad meer om aandacht ... daarmee spreek je zelf al je eerdere claim tegen dat het hooguit gaat om "geld gooien" als je wilt flirten... je kunt prima flirten zonder enorm veel geld uit te geven, mits je maar duidelijk maakt dat je iemand (positieve) aandacht geeft.quote:
Een van mijn favoriete spreuken is dan ook: 'Wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander'. Blijven oefenen. If you can't stand the heat, don't enter the kitchen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:55 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon jezelf zijn. Dat is de beste tip. Maar het probleem is dat veel mensen dan alsnog op hun bek gaan. Niet iedereen kan sjansen.
Anders nog iets…?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
Mijn tips. Bij afwendende blik niet gaan kletsen. Wees gezellig, luister vooral en ga niet opscheppen. Op het gemak stellen, humor, veiligheid en connectie maken is altijd goed. Overschakelen van gezellig naar flirt moet subtiel gaan. Geen plat taalgebruik of direct in de overdrive. Dat schrikt af. Let op aanmoedigingen, uitdagen, zorgen en wederzijdse flirts. Blijft het stil aan de overkant, dan beter terugschakelen naar gezellig. En wees chill bij blauwtje lopen, het is ook voor de ander niet leuk om af te wijzen
2 pakjes zware Van Nelle met vloei, een Red Bull en een doosje smintjes. Dank u.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:11 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
2 pakjes zware Van Nelle met vloei, een Red Bull en een doosje smintjes. Dank u.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:43 schreef TAmaru het volgende:
Heel vaak geprobeerd en ook heel vaak gelukt. Maar uiteindelijk ben ik er wel van overtuigd dat het er heel erg toe doet of je er leuk en spontaan uitziet. Mijn flirttechnieken zijn echt niet bovengemiddeld, maar vrouwen hebben zich om de een of andere reden altijd aangetrokken tot mij gevoeld. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat het bijvoorbeeld aan mijn knappe voorkomen, mijn vriendelijke blik, mijn lieve glimlach, mijn mooie haren, mijn prachtige ogen, mijn slanke maar gespierde postuur, mijn perfecte lichaamslengte, mijn treffende kledingkeuze, mijn sterke grote handen of mijn sexy baardje ligt. Maar toch zal daar wel ergens het antwoord moeten liggen, want vaak vallen de vrouwen al voor ik mijn mond zo ongeveer heb opengedaan in katzwijm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |