abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2026 @ 11:12:43 #1
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_221321213
Veel mensen vieren in de periode juli-augustus hun vakantie, en vertrekken dan naar het buitenland, dan wel ergens in Nederland naar een vakantiehuisje, hotel of camping. Maar ik ben nu eens vooral benieuwd wat je op de resterende dagen doet in je vakantieperiode die je dan vnl. thuis doorbrengt. Doe je dan dagtochtjes, ga je op bezoek bij familie/vrienden, bezoek je het strand, hou je dan een grote schoonmaak thuis, of doe je dan iets geheel anders?

Ikzelf ben van plan 1 of 2 dagtripjes te maken, mogelijk 1 dagje Den Haag, dagje strand, en verder vooral rustig aan.

En wat doen jullie de resterende dagen in je vakantieperiode buiten je vakantie om?
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_221321238
Moet je dat echt vragen?
pi_221321347
Waarschijnlijk met de kinderen bezig, in ieder geval de jongste. De oudste trekt haar eigen plan ondertussen wel al ga ik met haar een dagje Efteling doen in de vakantie O+

Ik heb zo'n idee dat ik regelmatig in diverse speeltuinen ga bivakkeren.
  maandag 13 juli 2026 @ 11:24:33 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221321437
me helemaal kapot smoken, al doe ik dat ook al na werk. en in het weekend.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 13 juli 2026 @ 11:50:51 #5
483584 incel
they/them
pi_221321866
Thuis doe ik meestal geen reet maar buitenshuis kosten alle leuke dingen minimaal 12,50 dus ja heb wel veel thuis dagen en dan gewoon een beetje op internet klieren en huishouden en zo soms drinken etc
pi_221322282
Slapen, zuipen, paprikachips eten en rukken.

Maarja, van die laatste kombi krijg je een oranje lul en laat die hype nou net voorbij zijn.
Karper diem, vis van de dag
pi_221322424
Even geen verplichtingen van school vinden ze hier al fijn.
  maandag 13 juli 2026 @ 14:29:38 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221323017
Bidden om regen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221323098
Ik neem nooit vakantiedagen op zonder dat ik iets geboekt heb, dit omdat ik veel vanuit thuis werk en veelal eigen uren invul.

Hierdoor is een werkdag niet veel verschillend van een vakantiedag thuis, ik zou ook remote in buitenland mijn mails doen en de paar calls kunnen bijwonen.

Vandaag heb ik ook zeker wel al goede twee uur in de zon gezeten, even wat boodschappen gehaald.

Verder vermaak ik mij onder werk wel met YouTube Rabbit Holes en goede kanalen op derde scherm 🙌 Videoland, prime, netflix

Als ik verplicht zou moeten, lockdown, dan wss path of exile en beetje wandelen, daten, auto wassen en van binnen schoonmaken
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')