Bij een vriendin van mij was het ook een moetje bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat schijnt allemaal toch ook qua herstel een stuk heftiger te zijn.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef C64 het volgende:
Mijn partner heeft het moeten laten doen vorig jaar (preventief). Ironisch genoeg 2 maanden nadat ik mijn knip gezet had.
Ingreep zelf was vrij pittig met veel napijn maar nu nul last. Al was het dus wel een moetje in haar geval dus wellicht speelt dat ook mee.
quote:
Update?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:25 schreef Donna het volgende:
Helemaal goed gegaan en voel me top. Kijken of dat morgen nog zo is.
Het meeste last gehad van dat gas wat ze inspuiten om je buik te bollen. Ze hadden wel gezegd dat dat op je schouders kon slaan en ongeveer 24 uur aan kan houden, maar ik had niet zo erge schouderpijn verwacht eigenlijk. Maar goed, dat is vandaag over gegaan en ik voel me echt prima.quote:
Nee want de eileiders zijn er helemaal uit. Dus ik ben nu meteen onvruchtbaar. Bij een man kan dat nog even doorgaan geloof ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat is een raar gevoel, na een kijkoperatie.
Doen ze nou ook nog iets van een controle na x weken/maanden, zoals ze na een sterilisatie bij een man doen?
Twee weken ongeveer, al moet ik dan nog wel oppassen met tillen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:29 schreef Deisyy het volgende:
Fijn dat alles goed is gegaan. Hoe lang duurt het voor je weer helemaal de oude bent?
Dat is vaak verraderlijk he, dan voel je je goed en dan doe je al snel teveel, maar even rustig aan dus.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Twee weken ongeveer, al moet ik dan nog wel oppassen met tillen.
Gisteren was echt een mindere dag, misschien toch iets teveel gedaan omdat ik me goed voelde. Nu dus maar echt rustig aan.
De wondjes doen echter geen pijn, gelukkig.
NEE! Net een berichtje getypt en nu lees ik dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:26 schreef Donna het volgende:
Ugh tegenvaller. De wond in mijn navel is met rap tempo ontstoken geraakt dus nu lig ik in het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:26 schreef Donna het volgende:
Ugh tegenvaller. De wond in mijn navel is met rap tempo ontstoken geraakt dus nu lig ik in het ziekenhuis.
Ja niet normaal. Ze hebben me ook open gesneden vanochtend om de pus er uit te laten lopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Das dan een flinke infectie als je in het ziekenhuis ligt
Ah bah.. weten ze al welke bacterie er in zit?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Ze hebben me ook open gesneden vanochtend om de pus er uit te laten lopen.![]()
Afschuwelijk.
Nee staat op kweek nog. Krijg straks ook nog een echo om te kijken waar/hoe het precies verspreid zit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ah bah.. weten ze al welke bacterie er in zit?
Bijna geen pijn gelukkig, maar voel me wel rot. Ziekig.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Heb je pijn?
Hang je aan het infuus?
Zijn ze een beetje lief voor je?
Hopelijk snel beter dan maar!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee staat op kweek nog. Krijg straks ook nog een echo om te kijken waar/hoe het precies verspreid zit.
[..]
Bijna geen pijn gelukkig, maar voel me wel rot. Ziekig.
Hang idd aan het infuus en ze zijn heel lief voor me hier.![]()
Dan was het niet dezelfde ingreep. Eileiders doen niks met je hormonen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:25 schreef cinderloom het volgende:
Beterschap Donna.
Mijn zus heeft ook deze OK ondergaan. Ging eest goed en had nul klachten. Maar uiteindelijk is ze op den duur (paar manden later ofzo) haar libido voor een groot deel verloren.
Excuus, dan waren het vast de stokkenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan was het niet dezelfde ingreep. Eileiders doen niks met je hormonen.
Eierstokken wel.
Jawel redelijk goed geslapen en de antibiotica slaat aan, maar super traag. Ben hier nog wel eventjes, helaas.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:50 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het vanochtend? Beetje kunnen slapen?
Wat vervelend.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel redelijk goed geslapen en de antibiotica slaat aan, maar super traag. Ben hier nog wel eventjes, helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |