ja dan heb je helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze woke zijn!! Ze stemmen alleen tamelijk veel op D666. En mensen in de meest armoedige wijken stemmen grotendeels rechts. En waar plempen ze die asielzoekers neer? Juist in de wijken die daar niet voor kiezen.
quote:Op maandag 13 juli 2026 19:15 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Slappe hap weer. Geen overlastgevers aanpakken en uitzetten maar pappen en nathouden.
Ik hoop het. Dat soort helden hebben we nodig blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:52 schreef matthijst het volgende:
Geef 't nog 1-2 jaar, dan heb je Citizen Vigilante.
Het wordt tijd voor ordetroepen. Desnoods privaat georganiseerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:21 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dat soort helden hebben we nodig blijkbaar.
Als je iets onacceptabel vindt, maar er gebeurt niks; wat voor kansloos figuur ben je dan wel niet?quote:Op maandag 13 juli 2026 19:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word zo moe van politici die het woord "onacceptabel" bezigen als ware het een toverspreuk.
Dit. Even gratuit uitspreken dat je het betreurt en onacceptabel vindt en door.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word zo moe van politici die het woord "onacceptabel" bezigen als ware het een toverspreuk.
Ik hoop het niet. Het gevaar is namelijk dat mensen zichzelf als held gaan zien en zonder de zorgvuldige kaders en training die zouden moeten gelden bij handhaving mensen in elkaar gaan hoeken of erger.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:21 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dat soort helden hebben we nodig blijkbaar.
Ho ho. Er zijn AFSPRAKEN gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je iets onacceptabel vindt, maar er gebeurt niks; wat voor kansloos figuur ben je dan wel niet?
Een echte politicus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je iets onacceptabel vindt, maar er gebeurt niks; wat voor kansloos figuur ben je dan wel niet?
Wat voor risicovol werk doe je dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:39 schreef Ann-Lynn het volgende:
Mijn man heeft voor mij 2 steekwerende shirts in Colombia besteld. Voel me gelijk een drugsbaron, want die dingen kosten ook een godsvermogen. Maar met dit weer is het niet te doen, ik heb al opvliegers, met zo'n ding aan ga je onderuit door een heatstroke. Dus gebruik ik bij het werk dat wat altijd best goed werkt: de slavic stare.
Klantenservice Odido 😱quote:
Doodseskadersquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor ordetroepen. Desnoods privaat georganiseerd.
Vrijwilliger bij AZC en Oekraïne opvang. Daar is het voor. Bij Reclassering, mijn basiswerk, is sowieso beveiliging aanwezig.quote:
Oh, wat erg dat dat nodig is dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:16 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Vrijwilliger bij AZC en Oekraïne opvang. Daar is het voor. Bij Reclassering, mijn basiswerk, is sowieso beveiliging aanwezig.
Wat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:16 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Vrijwilliger bij AZC en Oekraïne opvang. Daar is het voor. Bij Reclassering, mijn basiswerk, is sowieso beveiliging aanwezig.
Ooit bij een gemeente het bouwarchief beheerd. Als je dan burgers die zich niet konden gedragen in de spreekkamer had, kon je op een noodknop drukken "want dan kwamen alle mannen in de buurt helpen".quote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ooit bij een gemeente het bouwarchief beheerd. Als je dan burgers die zich niet konden gedragen in de spreekkamer had, kon je op een noodknop drukken "want dan kwamen alle mannen in de buurt helpen".
Nou, dat werkte echt geweldig. Twee geriatrische gevallen die dan nog net niet uit hun looprekje lazerden haalden toch echt de 2,5 minuten aan responstijd. De gezonde jongemannen bedankten en renden de andere kant op. Dank de Heere voor Bernardien* (fictieve naam), de Antilliaanse furie die zulke Tokkies binnen 30 seconden koest had. Normaal de netste van de hele wereld, maar man wat kon die schreeuwen. "Ik ga op je nek zitten!"
Dat ging dan over of hun dakkapel legaal was hè, zulke dingen. Bij Reclassering en asielaanvragen lijkt het me dat er nog meer stress op zit.
ik zou ook leip worden van die paupergemeente die mn dakkapel voor de zesde keer afkeurd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ooit bij een gemeente het bouwarchief beheerd. Als je dan burgers die zich niet konden gedragen in de spreekkamer had, kon je op een noodknop drukken "want dan kwamen alle mannen in de buurt helpen".
Nou, dat werkte echt geweldig. Twee geriatrische gevallen die dan nog net niet uit hun looprekje lazerden haalden toch echt de 2,5 minuten aan responstijd. De gezonde jongemannen bedankten en renden de andere kant op. Dank de Heere voor Bernardien* (fictieve naam), de Antilliaanse furie die zulke Tokkies binnen 30 seconden koest had. Normaal de netste van de hele wereld, maar man wat kon die schreeuwen. "Ik ga op je nek zitten!"
Dat ging dan over of hun dakkapel legaal was hè, zulke dingen. Bij Reclassering en asielaanvragen lijkt het me dat er nog meer stress op zit.
Dan heb je er een potje van gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:46 schreef Pajanus het volgende:
[..]
ik zou ook leip worden van die paupergemeente die mn dakkapel voor de zesde keer afkeurd.
Meestal waren het dakkapellen (of uitbouwen, of schuurtjes) die al zonder vergunning gebouwd waren, meestal door de vorige eigenaren maar soms ook door de mensen zelf die dachten dat ze de gemeente voor het blok konden zetten als ze ze voor een voldongen feit stelden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:46 schreef Pajanus het volgende:
[..]
ik zou ook leip worden van die paupergemeente die mn dakkapel voor de zesde keer afkeurd.
Ik ben meestal de Bernardien en ik ben de tel kwijt hoe vaak ik letterlijk heb gezegd "ik ga op je zitten" als er weer eens eentje tekeer gaat. Scheelt ook dat ik 155cm ben en tonnetje rond.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:28 schreef Qarrad het volgende:
Bernardien* (fictieve naam),<knip> "Ik ga op je nek zitten!"
Ik ging dit in 2022 doen ivm de instroom Oekraïners, maar al snel werd ik wegens werkervaring en het feit dat ik mijn mannetje sta ingezet bij allerlei gekkies uit het MO, de 20-jarige Madeliefjes met groen haar werden allemaal geïntimideerd en kregen puistjes van de stress, dus mocht ik het opknappen. Helaas wordt je idd vaak bedreigd, beledigd, paar keer fysiek aangevallen zelfs....quote:
Respect dat je het doet! Ik ben voor de laatste instroom afgehaakt na tientallen jaren mensen begeleid te hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:17 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Ik ben meestal de Bernardien en ik ben de tel kwijt hoe vaak ik letterlijk heb gezegd "ik ga op je zitten" als er weer eens eentje tekeer gaat. Scheelt ook dat ik 155cm ben en tonnetje rond.
[..]
Ik ging dit in 2022 doen ivm de instroom Oekraïners, maar al snel werd ik wegens werkervaring en het feit dat ik mijn mannetje sta ingezet bij allerlei gekkies uit het MO, de 20-jarige Madeliefjes met groen haar werden allemaal geïntimideerd en kregen puistjes van de stress, dus mocht ik het opknappen. Helaas wordt je idd vaak bedreigd, beledigd, paar keer fysiek aangevallen zelfs....
Even gekeken op internet wat steek- en snijwerende kleding kost, en daar schrok ik van 😱quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:39 schreef Ann-Lynn het volgende:
Mijn man heeft voor mij 2 steekwerende shirts in Colombia besteld. Voel me gelijk een drugsbaron, want die dingen kosten ook een godsvermogen. Maar met dit weer is het niet te doen, ik heb al opvliegers, met zo'n ding aan ga je onderuit door een heatstroke. Dus gebruik ik bij het werk dat wat altijd best goed werkt: de slavic stare.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |