Kans is klein, maar als je helemaal niks doet weet je zeker dat je het niet gaat halen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die kans lijkt me vrij klein, maar goed. Ineos zal het beter weten.
Matje moet demarreren.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:55 schreef Szura het volgende:
Thieu heeft het ook wel gezien, zo lijkt het
Baudin die een minuut wegrijdtquote:Op zondag 12 juli 2026 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lidl-Trek doet niet meer mee vooraan.
Gelukkig gaan we zo klimmen.
Die hebben dan ook geen 50 kilo overgewichtquote:Op zondag 12 juli 2026 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik lig hier in mijn zetel te puffen bij 28 graden in huis met gordijnen dicht terwijl die renners met nog eens 10 graden warmer te koersen
Een zetel nog welquote:Op zondag 12 juli 2026 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik lig hier in mijn zetel te puffen bij 28 graden in huis met gordijnen dicht terwijl die renners met nog eens 10 graden warmer te koersen
Zeker nu, als hij goed genoeg is pakken ze die minuut beegop ook wel.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ineos een 11e plaats vqn Bernal willen beschermen, na amper een week tour, zijn ze compleet vd pot gerukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |