abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221316414
Mijn vriendin wordt altijd boos als ik op de toeter ram als er weer eens iemand een fout maakt in het verkeer, dan slaat ze altijd mijn arm weg ‘blijf eens van mijn stuur af’

Dus ik wil een extra knopje maken zodat ik ook kan toeteren zonder het stuur aan te raken, ik begrijp dat het met de airbag gevaarlijk is om in het stuur zelf te prutsen, maar hoe kom ik er dan achter welke kabeltjes in de kabelboom voor de toeter zijn?

En nee ik wil geen negatieve tutter, ik ben niet van Turkse origin en toeter niet omdat ik blij ben of voor de leuk maar om iemand te wijzen op gevaar veroorzaakt door een fout van die persoon
  zondag 12 juli 2026 @ 16:19:28 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221316451
Ik heb net ook nog getoeterd. Prima als je door rood rijdt, maar doe dat dan als je geen kruisend verkeer hebt. Kun je niet gewoon zelf rijden? Dan bepaal jij zelf wanneer er getoeterd wordt.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 19:51:09 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221334504
Vooral doen. Onnodig claxonneren is een overtreding.

quote:
Onnodig toeteren is volgens artikel 28 van het RVV 1990 in Nederland verboden. Je mag de claxon uitsluitend gebruiken om direct gevaar af te wenden. Doe je dit toch, dan riskeer je een boete van ¤320, exclusief administratiekosten. Toeteren uit irritatie, ongeduld of om te groeten is dus niet toegestaan.
https://www.unive.nl/autoverzekering/verkeersregels/claxon
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221335953
En deze reacties zijn de reden waarom mensen FOK! verlaten.

Nu een reactie waardoor ze mogelijk op fok blijven.

Leuk idee en zo pittig is het niet. Je zou zelf een drukknop ergens in je auto kunnen plaatsen en dan de + via het knopje laten lopen naar de toeter en vanaf de toeter met min weer naar de accu.

Schets

Accu PLUS ---> knopje linker pool -> knopje rechter pool --> toeter PLUS (een van de 2 polen) -> toeter MIN (andere) naar de accu MIN

Ik zou je iig wel aanraden om van je stuur af te blijven! :Y

Bekijk deze YouTube-video

Succes! :Y

Nog een handiger filmpje

Bekijk deze YouTube-video
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 16 juli 2026 @ 12:54:31 #5
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221353141
Wacht, begrijp ik het goed dat je wil toeteren als je zelf niet aan het rijden bent? Bijzonder…
  donderdag 16 juli 2026 @ 19:05:12 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221356546
quote:
80s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:54 schreef Mano_ het volgende:
Wacht, begrijp ik het goed dat je wil toeteren als je zelf niet aan het rijden bent?
:Y
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')