Een ordinaire schoppartij, 120 minuten lang, 4 rode kaarten, pingels, Engelsen zwijnend door om vervolgens weggetikt te worden door Spanje in de finale.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
Simeone JR. gaat spelen volgens de Argentijntjes.
Dit wordt een enorme schoppartij.
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een ordinaire schoppartij, 120 minuten lang, 4 rode kaarten, pingels, Engelsen zwijnend door om vervolgens weggetikt te worden door Spanje in de finale.
Ik doe het ervoor.
Perfecte scenario.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een ordinaire schoppartij, 120 minuten lang, 4 rode kaarten, pingels, Engelsen zwijnend door om vervolgens weggetikt te worden door Spanje in de finale.
Ik doe het ervoor.
Hier teken ik ook voor.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor.
Ik kijk op de BBC.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:53 schreef Zipportal het volgende:
Erik ten Hag, Michel Vorm, Kenneth Perez en Wim Kieft.
Wie deze wedstrijd bij de nos kijkt is gekquote:
Eens.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:04 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk alles op de Belg.
Behalve dit. Dit moet op de BBC
En ik loop weer voor op @Cocoquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeilijk BBC heb ik alleen via streaming (dus een minuut achter op @:coco) Als ik op Sporza kijk dan geloop ik gelijk met coco.
Big black c...quote:
Ja bedankt dat je hem even uitlegtquote:
Nee 10. Maar gelukkig heeft Argentinie er dan nog maar 9.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Engeland het einde halen met 11 man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |