Mja, dat weet deze relatieve newbie in deze sc toch niet? Ik lees slechts wat ik lees hierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dude, serieus, ben je nieuw hier?![]()
Het is ZO veel meer dan "slechts op een anoniem forum posten". We doen hier vriendschappen op, het merendeel van onze sociale contacten komt hier vandaan. Je kent elkaar "van een anoniem forum" maar het gaat allang veel verder. We weten elkaars echte namen, hoe we eruit zien, telefoonnummers, we zitten in Whatsappgroepen te roddelen over jouw mentale gebreken en andere dingen (whehehe) we ontmoeten elkaar, doen samen leuke dingen.
Het is bijna, of helemaal, of minstens, hetzelfde als wat andere mensen "een leven" noemen.
Ja, niet als je overal tweeduizend mijl vandaan zit nee. Dan niet. Maar dat is jouw probleem.
Nou ben dan bij deze geīnformeerd. Wij hebben ook een leven en dat begint hierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, dat weet deze relative newbie toch niet? Ik lees slechts wat ik lees hier
Het was ook niet als een aanval of veroordeling bedoeld hoor. Sorry als ik mensen beledigd heb, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ben dan bij deze geīnformeerd. Wij hebben ook een leven en dat begint hier
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:06 schreef essnhills het volgende:
Zijn @:recce en @:luctor.et.emergo al geweest in dit topic?
Dit is niet goed hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:24 schreef Nizno het volgende:
de kerstman loopt waarschijnlijk gewoon in zn ondergoed.
[ afbeelding ]
Ik hier ook. Al heb ik net even mijn badjas aangedaan, waarom weet niemandquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:24 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
de ijskappen smeltenquote:
goed idee wel.. maar doen we niks meequote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:24 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Murp hierquote:
in '22 was ik in Ivalo en Inari (nog een paar honderd kilometer noordelijker) en daar was het ook 22-23 graden. Op zich erg lekker, maar ja, je weet wel "dit hoort niet zoquote:
Krijg je nooit meer terug.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging heel even liggen voordat ik eten ging kopen.
Ben nu een heel uur kwijt
Was tijdje geleden nog 30 graden daar. Tropisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:24 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
kwaliteitsreclames, zo zie je ze niet meerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nu hieraan denken
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |