abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221304515
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 16:27 schreef Kanaroe het volgende:
Wij zijn al ruim 25 jaar samen, maar we slapen apart. Hij snurkt, ik ben een lichte slaper en een woeler.
Het seksuele leven staat niet op nummer 1 momenteel.
Maar soms gaan we "bij elkaar logeren" en dan hebben wij het erg gezellig samen.
Meestal 's morgens en meestal met veel humor. We worden ouder en stijver (of soms niet ;) ) en sommige posities zijn nu behoorlijk ingewikkeld :D
Geen gekke dingen of outfitjes maar gewoon lekker vrijen met elkaar op zondagochtend ofzo
Mag ik een onbeleefde vraag stellen qua leeftijd? Ben zelf een 50+er maar wat adviezen zijn nooit verkeerd.
pi_221304797
Goed communiceren
pi_221304901
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:45 schreef Mr-Proper het volgende:

[..]
Mag ik een onbeleefde vraag stellen qua leeftijd? Ben zelf een 50+er maar wat adviezen zijn nooit verkeerd.
Nou ja zeg! Wat onbeleefd van je :D

wij zijn 54 en 57 ;)
  Moderator zaterdag 11 juli 2026 @ 19:13:19 #29
5428 crew  miss_sly
pi_221305148
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:11 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Mijn punt gaat daar niet over. Dat gaat over loslaten van de eventuele druk van het 'moeten'. Het kan misschien verkrampend werken op het gewenste spontane gedrag.

Prima als je je verantwoordelijk voelt voor de gezamenlijke 'leuk', of meer de 'leuk' consumeert, of meer hebt uitbesteed (doe jij es 'leuk'). De relatie ben je imo 50% zelf. Wat doe ik aan de 'leuk' is misschien een beter startpunt?
Dat is 'de relatie' waarin je het dus samen leuk maakt en daar allebei verantwoordelijk voor bent. En soms moet de een wat meer doen en soms de ander, en soms hoef je allebei niet zoveel te doen en gaat het soepel en vanzelf. En daarin moet de overall balans uitslaan naar 'leuk en positief'.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221305156
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:36 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Nou ja zeg! Wat onbeleefd van je :D

wij zijn 54 en 57 ;)
Dank je.
pi_221305248
Praten
Maar dus ook over hoe je het samen hebt in bed.
Zijn er zaken die er misschien voor jou of voor hem verandert zijn, anders voelen etc

( zit trouwens nog niet op de 25+ jaar :@ )
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator zaterdag 11 juli 2026 @ 19:31:23 #32
5428 crew  miss_sly
pi_221305274
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:
Praten
Maar dus ook over hoe je het samen hebt in bed.
Zijn er zaken die er misschien voor jou of voor hem verandert zijn, anders voelen etc

( zit trouwens nog niet op de 25+ jaar :@ )
Dat kan zeker ook belangrijk zijn als je wat ouder wordt. De (peri)menopauze kan voor veranderingen zorgen en ook bij de man kunnen er door hormoonveranderingen dingen anders gaan zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221305540
Ook is het geen schande wanneer de behoeftes aan seksueel genot echt te ver uit elkaar liggen, om de ander toe te staan buiten de deur te laten naaien
pi_221305591
Emotionele verbinding en speelse intimiteit daar begint alles eigenlijk mee. Leeftijd van de vrouw heeft er in de meeste gevallen minder mee te maken dan veel mannen denken.

En elkaars kinks ontdekken :9
pi_221305596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:13 schreef MultiBanaan het volgende:
Ook is het geen schande wanneer de behoeftes aan seksueel genot echt te ver uit elkaar liggen, om de ander toe te staan buiten de deur te laten naaien
Het klinkt heel logisch maar dat loopt in de praktijk eigenlijk zelden goed af.
pi_221305820
Ik hoorde ooit zolang je zelf 50% meer geeft dan je verwacht zit je altijd goed! :Y

Ik heb geen 25 jaar ervaring gehad, wel bijna de helft en daar hebben we veel lol gehad, we namen elkaar goed serieus maar wisten ook wanneer dat niet hoefde. Deden alles voor elkaar, ook al had je soms het gevoel dat je meer gaf, je bleef gewoon geven.

Na 12 jaar deed ik gewoon nog steeds de deur voor haar open, kocht af en toe een bloemetje, kriebelde haar, deed af en toe wat extra's in het huishouden als ik merkte dat ze een zware dag had gehad etc. Al die kleine dingen maakten het verschil.

Daardoor kreeg ik meer aandacht, knuffels (zo van achter je en dan vast pakken en zeggen, ik vind je lief), good will en natuurlijk seks! :9~

Al zullen er zat relaties zijn waarin seks na al die jaren weinig tot geen waarde meer heeft, dat is ook goed. Ieder z'n meug maar in mijn geval... geen idee nog! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221314308
-weg om het topic serieus te houden (had eerst niet eens door dat het poppen waren :X ) -

[ Bericht 80% gewijzigd door Lenny77 op 12-07-2026 13:53:32 ]
  maandag 13 juli 2026 @ 11:50:05 #38
483584 incel
they/them
pi_221321864
Ik koop altijd van die sexy outfitjes via aliexpres
pi_221325786
Jonger zoeken als dat je lukt. Na de (peri)menopauze gaat het eigenlijk altijd bergafwaarts met het seksleven van vrouwen. Zeker die in hele lange vaste relaties.
blablablabla
  maandag 13 juli 2026 @ 21:00:46 #40
511221 Hetekip
Depressief
pi_221325998
Ik vond het heel spannend toen ik moest opbiechten dat ik wel eens wat wilde experimenteren met haar. Of ze een voorbinddildo zou willen dragen en die op mij zou willen gebruiken.

Merk wel dat je dit soort dingen aan het begin moet duidelijk maken. Dan weet je of het goed zit. Mijn relatie nu, we zien elkaar weinig en hebben dan voornamelijk normale seks. Maar als ik eens zin heb in een halsband, tepelklemmen of wat dan ook, dan weet ik, dat dat bij haar geen taboe is.

Ik denk dus dat je vooral aan het begin heel open en duidelijk moet zijn, en moet kijken of je partner er überhaupt voor openstaat.

En ja sorry daar heb je dus alleen wat aan als je 25 jaar nog moeten beginnen. :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221327820
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:39 schreef Elan het volgende:
Jonger zoeken als dat je lukt. Na de (peri)menopauze gaat het eigenlijk altijd bergafwaarts met het seksleven van vrouwen. Zeker die in hele lange vaste relaties.
Gedaan
Jongere man gezocht
Tenminste geen gezeik met de penopauze :+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221328138
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Gedaan
Jongere man gezocht
Tenminste geen gezeik met de penopauze :+
Penopauze is niet de tegenhanger van de menopauze, maar ik geef je geen ongelijk want jonger is de meeste gevallen seksueel aantrekkelijker voor beide geslachten.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')