Dat is toch een ongeschreven wet als het gaat over sex of sexgerelateerde zaken?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Prima topic, jammer dat er weer grappig moet worden gedaan.
Maar goed, on topic: ik denk dat ook dit heel persoonlijk is. Net zoals de overige zaken in je relatie niet per se iedere keer nog bijzonderder moeten, of extremer, of volledig anders, hoeft dat in bed ook niet voor iedereen.
Ik denk wel dat het belangrijk is dat de rest van je relatie goed moet zijn om het in bed ook leuk te houden. Als er buiten bed van alles aan schort, wordt het er in bed vaak niet beter van.
Nou, mijn relatie hoeft niet altijd constant leuk te zijn, maar de rode draad moet toch wel zijn dat het vaker wel leuk is dan niet. Anders voegt de relatie ook niet veel toe.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
Loslaten van het idee dat het leuk moet zijn. Het mag leuk zijn.
Mijn punt gaat daar niet over. Dat gaat over loslaten van de eventuele druk van het 'moeten'. Het kan misschien verkrampend werken op het gewenste spontane gedrag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, mijn relatie hoeft niet altijd constant leuk te zijn, maar de rode draad moet toch wel zijn dat het vaker wel leuk is dan niet. Anders voegt de relatie ook niet veel toe.
Ik denk dat dit voor veel vrouwen geldt en waarschijnlijk ook voor een deel mannen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk wel dat het belangrijk is dat de rest van je relatie goed moet zijn om het in bed ook leuk te houden. Als er buiten bed van alles aan schort, wordt het er in bed vaak niet beter van.
Dat snapt mijn kat dus ook. Maar zijn er echt mensen die dit 25 jaar lang volhouden?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor veel vrouwen geldt en waarschijnlijk ook voor een deel mannen.
Als het dagelijkse leven moeizaam gaat en jullie langs elkaar heen leven zonder waardering of partnerschap, dan heb je in de avond ook geen zin in die nabijheid.
Mannen gaan daar wat makkelijker mee om en kunnen daar misschien makkelijker in schakelen?
Het komt er bij vrouwen meer op het volgende neer: zie je mij door de dag niet staan, dan wil ik ook niet dat je mij in de nacht wel weet te vinden.
(Beetje kort door de bocht)
Voorbeeldje: nooit een knuffel, leuk gesprekje of een kus en dan alleen graaien of aanraken als je meer wil.
Dan kan je bij mij dik de boom in. Koop maar een sekspop die je buiten je lusten kan negeren.
Das natuurlijk nog maar de vraag?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat snapt mijn kat dus ook. Maar zijn er echt mensen die dit 25 jaar lang volhouden?
Ik weet niet hoor. Ik zie alleen maar dat je open deuren intrapt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Das natuurlijk nog maar de vraag?
Maar ik denk van wel. kinders, huis, werk,...
Nee nee dat bedoel ik dus niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ik zie alleen maar dat je open deuren intrapt.
Of ik snap het niet goed en bedoel je dan misschien dat een ingedutte relatie weer fris en fruitig wordt door sexuele experimentjes? Na 25 jaar?
Zal voor sommigen wel werken.quote:
Ik vind dit erg schattigquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:27 schreef Kanaroe het volgende:
Wij zijn al ruim 25 jaar samen, maar we slapen apart. Hij snurkt, ik ben een lichte slaper en een woeler.
Het seksuele leven staat niet op nummer 1 momenteel.
Maar soms gaan we "bij elkaar logeren" en dan hebben wij het erg gezellig samen.
Meestal 's morgens en meestal met veel humor. We worden ouder en stijver (of soms niet) en sommige posities zijn nu behoorlijk ingewikkeld
![]()
Geen gekke dingen of outfitjes maar gewoon lekker vrijen met elkaar op zondagochtend ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |