@Frozen-assassin?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:23 schreef franklop het volgende:
Zo Frozen opgezet voor de mini. Zit helemaal klaar voor sprintgenot
Gevoelsmatig gebeurt het de laatste jaren steeds vaker.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n rit in het tweede weekend is echt schoffering van de kijker.
Net als die rit in de Giro naar Milaan, al had die uiteindelijk nog een leuk einde.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n rit in het tweede weekend is echt schoffering van de kijker.
Ik zal het wel niet mogen denken hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:09 schreef wimderon het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)j-pogacar-dominance/
We gaan volgend jaar pas in etappe 20 de bergen in.
Karsten is z'n huwelijk aan het redden!quote:
De laatste redelijk interessante rit 8 was in 2022. Maar ook toen een puncheursrit uiteindelijk door het lange dal in de laatste 50 km.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gevoelsmatig gebeurt het de laatste jaren steeds vaker.
Dinsdag zou zijn laatste snipperdag zijn hoorde ik.quote:
Altijd tegen Kasper.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol, de ploegen hadden Asgreen dus al in de smiezen.
Zo vind ik de radiofragmenten wel van toegevoegde waarde.
Zijn ploeggenoot!quote:
Waarom zou je hem weg laten rijden zodat je je de hele dag de pleuris moet rijden als je hem ook lam kunt leggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meteen op het wiel van Asgreen. De sprintersploegen zijn voor iedere keer onbenul doodsbang.
Vanuit de ploegen gezien niet onlogisch, maar Gouvenou had hier vorig jaar een pittige mening over. Je neemt toch het risico dat hij ooit wel woord gaat houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je hem weg laten rijden zodat je je de hele dag de pleuris moet rijden als je hem ook lam kunt leggen.
Plus het fenomeen meewind is op de afspraak in de finale.
Otruba wel weer mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |