Deels ook laten lopen omdat het GC toch niks wordt. Niet in de beste vorm na de Giro zei ie.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:39 schreef Toby56 het volgende:
Jammer voor Thymen. Duimen dat de knie beter wordt.
Booohhhh hij is nog beter dan uncle Lance!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Poh wat een eindbaas die Pogacar zeg, echt niet normaal
Dat moet met Veistroffer ook gebeurd zijn van de week. Volgens mij reden De Lie en hij ook iets van 6 minuten achter de bus, waar die 20 minuten na de opgave van De Lie ineens in zat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Angela Merkel ging op een gegeven moment stilstaan om op Bert Van Lerberghe te wachten en zo samen te rijden vlak voor de bezemwagen. En nu gewoon keurig in de laatste bus binnen, daar is gruwelijk aan de wagen gehangen.
Gaat dit over Pascal Eenkoorn?quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Angela Merkel ging op een gegeven moment stilstaan om op Bert Van Lerberghe te wachten en zo samen te rijden vlak voor de bezemwagen. En nu gewoon keurig in de laatste bus binnen, daar is gruwelijk aan de wagen gehangen.
Ik heb genoeg gezien: gele kaart voor Huub Artz.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat moet met Veistroffer ook gebeurd zijn van de week. Volgens mij reden De Lie en hij ook iets van 6 minuten achter de bus, waar die 20 minuten na de opgave van De Lie ineens in zat.
Waarom zou die wachten op Bert?quote:
Bert reed in z'n eentje voor de bezemwagen en de eveneens keihard geloste Märkl reed ook in z'n eentje rond, vlak daarvoor. Dan kun je dus maar beter met z'n tweeën rond gaan rijden. Alleen ging Bert dusdanig traag dat Märkl letterlijk in de remmen moest knijpen. Aldus Gummibeer op de motor.quote:
Soort zoekt soort.quote:
Vauquelin zei nog dat ze met Arensman voor het klassement gingen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deels ook laten lopen omdat het GC toch niks wordt. Niet in de beste vorm na de Giro zei ie.
In het interview achteraf hoorde ik dat Arensman halverwege de rit opgegeven heeft vandaag.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vauquelin zei nog dat ze met Arensman voor het klassement gingen.
https://wielerrevue.nl/ar(...)ben-hem-daar-al-voor
En Yates P3, McNulty P4, Wim Tellens P5!quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zo bang dat de gifbeker nog niet leeg is en ze ook nog gaan proberen Del Toro naar P2 te laten rijden
De beurtjes van Lipowitz waren wel gênant ja, je kunt je alibibeurtjes op z'n minst nog iets van legitimiteit geven en niet al van kop gaan voor je op kop gekomen bent.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:15 schreef wimderon het volgende:
Hier heeft Evenepoel toch wel een punt, ook al moet je dit intern doen. Lipowitz die nog niet eens halve beurtjes doet omdat hij bang is 2 seconden op Ayuso te verliezen en achter Evenepoel, de enige die in dat groepje fatsoenlijke beurten deed, te eindigen.
Ja dat zei ik toch ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In het interview achteraf hoorde ik dat Arensman halverwege de rit opgegeven heeft vandaag.
Toch wel mentaal zwak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |