Jammer dat hij op grote achterstand rijdt!quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:18 schreef Idisrom het volgende:
De volgende langlopende klim lijkt mij wel een klim voor Remco Evenepoel te zijn.
Hij moet voor de top op het wiel zitten. Anders gaat hij minuten verliezen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
We weten allemaal wie het eerst breekt
Ik denk niet dat er echt klimmen zijn voor Hem. Lekker op de klassiekers gaan richten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:18 schreef Idisrom het volgende:
De volgende langlopende klim lijkt mij wel een klim voor Remco Evenepoel te zijn.
Net zo goed als Del Toro, dat lijkt me eigenlijk wel ook meteen het maximale dat je ervan mag verwachten.quote:
Heb ook Tours gehad dat je 2 weken lang naar groeiend gras zat te kijken voor er wat gebeurde. Dus ik vind het prima.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind jij van de huidige koersontwikkeling?
Thijs Z. 3 minuten geleden: Vingegaard doet het anders dan in voorgaande jaren. Hij kiest - al dan niet bewust - sneller voor zijn eigen tempo. We hebben het er in de podcast al een paar keer over gehad, maar hij doet het nu ook echt. Andere tactiek om niet meteen opgeblazen te worden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, Vingegaard is al aan het breken.
Kennerspubliek.
Alsof dat uitgemaakt heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit had wellicht best interessant kunnen zijn als Vingego geen sjiero in de benen gehad zou hebben.
Het probleem is dat zijn eigen tempo niet meer snel genoeg is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Thijs Z. 3 minuten geleden: Vingegaard doet het anders dan in voorgaande jaren. Hij kiest - al dan niet bewust - sneller voor zijn eigen tempo. We hebben het er in de podcast al een paar keer over gehad, maar hij doet het nu ook echt. Andere tactiek om niet meteen opgeblazen te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |