Dit geloof ik niet. 6 miljard wellicht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als er nog 36 miljoen de vogelgriep krijgen kanm ik het ook
Op het vlakke kun je gewoon mooi in het wiel zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je tempo kan maken op het vlakke dan is Pogi al moe voordat hij de berg op moet. Hij is op het vlakke in het nadeel, dat zie je ook bij Parijs - Roubaix. Figuren zoals Campenaerts kunnen ook sneller op het vlakke en Vingegaard op sleeptouw mee nemen. Maar goed, nadeel is wel dat op het vlakke in het dal ontzettend heet is.
Als Pogi en Jonas straks onderuit gaan in de afdaling en ze moeten opgeven....quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op een planeet zonder Jonas en Tadej kan REMCO ook best een Tour winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Op het vlakke kan je makkelijk volgen. Dus dan hoeft hij enkel te volgen of laat Politt en Vermeersch het oplossen. Dat kost hem niets.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je tempo kan maken op het vlakke dan is Pogi al moe voordat hij de berg op moet. Hij is op het vlakke in het nadeel, dat zie je ook bij Parijs - Roubaix. Figuren zoals Campenaerts kunnen ook sneller op het vlakke en Vingegaard op sleeptouw mee nemen. Maar goed, nadeel is wel dat op het vlakke in het dal ontzettend heet is.
Ja okee dat komt eerder in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet. 6 miljard wellicht.
Gelachenquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt onzinnig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vond Pogacar maar vrij matig de afgelopen twee edities.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien kun je je aanmelden als ploegleider? Lidl Trek zoekt nog iemand.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Terwijl de Tourmalet nochtans zijn zwarte beest is!quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:08 schreef Felagund het volgende:
REMCO zit er nog steeds goed bij, dat valt mij nog mee.
Ik kijk nu al uit naar Vive le Velo van vanavond.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl de Tourmalet nochtans zijn zwarte beest is!
Ruben van Gucht gister over zijn 3 vrouwen was ook een hallucinante vertoning bij VI.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar Vive le Velo van vanavond.
Dit is door de vrouwen van Rabobank ooit gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet Visma een ketting vormen rond Pogacar met 7 renners hem blokkeren en dan Jonas Vingegaard ontsnappen en dan kan Pogi hem niet volgen want hij zit ingesloten.
Ging het ook nog over zijn alchoholgebruik achter het stuur?quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ruben van Gucht gister over zijn 3 vrouwen was ook een hallucinante vertoning bij VI.
Vakkundig ontweken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging het ook nog over zijn alchoholgebruik achter het stuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |