quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:36 schreef PSVCL het volgende:
Marokko is geen underdog,die staan 6e op de fifa ranking, 4 jaar terug de halve finale gepeeld van het WK, 3 jaar later de Afrikca cup gewonnen en nu in de kwartfinale.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua odds horen ze nog niet bij de toplanden
Tegen Frankrijk zijn ze wel de underdog.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:36 schreef PSVCL het volgende:
Marokko is geen underdog,die staan 6e op de fifa ranking, 4 jaar terug de halve finale gepeeld van het WK, 3 jaar later de Afrikca cup gewonnen en nu in de kwartfinale.
Ze verliezen wel kansloos.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:36 schreef PSVCL het volgende:
In die volgorde qua kans:quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja of de Zwitsers. Belgie ook kansloos lijkt mij.
Lol de Afrika Cup gewonnenquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:36 schreef PSVCL het volgende:
Tegen Frankrijk zijn die wel underdog.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:36 schreef PSVCL het volgende:
kom jij uit het verleden? die wedstijd is al gespeeld!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk zijn die wel underdog.
Ging erover of Marokko behoorde tot de underdogs in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
kom jij uit het verleden? die wedstijd is al gespeeld!
Spanje - Argentinie, want dat is beter voor de spaanstalige markt in de USAquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:48 schreef Badada het volgende:
Finale wordt Argentinië- Frankrijk. Dat is wel duidelijk.
Ik hoop op Spanje - Engeland. Beter voor mijn scorito.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Spanje - Argentinie, want dat is beter voor de spaanstalige markt in de USA
Je hebt Engeland nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:11 schreef DrDentz het volgende:
België ook niet. Ik hoop dat er wel 1 v/d underdogs doorgaat, anders heb je alleen de standaard toplanden nog.
Zo standaard is dit niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:11 schreef DrDentz het volgende:
België ook niet. Ik hoop dat er wel 1 v/d underdogs doorgaat, anders heb je alleen de standaard toplanden nog.
Dan was de schorsing van die Amerikaan toch dubieuzer. Het was een overtreding met een terechte rode kaart dus had een schorsing moeten zijn. Er is niks wat die beslissing enigszins legitiem maakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. Dat is nog veel dubieuzer dan het opheffen van de schorsing van die Amerikaan.
Dat hebben ze niet gedaan en ze hebben de wedstrijd uitgespeeld. Dan hadden ze nadat Senegal van het veld liep en weer terugkwam moeten weigeren om verder te spelen.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan was de schorsing van die Amerikaan toch dubieuzer. Het was een overtreding met een terechte rode kaart dus had een schorsing moeten zijn. Er is niks wat die beslissing enigszins legitiem maakt.
Bij de Afrika cup finale had de scheidsrechter moeten beslissen dat Marokko de winst kreeg na het verlaten van het veld door Senegal. Dat staat in de reglementen.
Maar die hadden toegepast moeten worden toen Senegal van het veld ging. Nu is er op sportieve gronden door gevoetbald en zou die uitslag moeten blijven staan.
Marokko had beter toen al de scheids erop gewezen dat zij als winnaar aangewezen moesten worden.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gedaan en ze hebben de wedstrijd uitgespeeld. Dan hadden ze nadat Senegal van het veld liep en weer terugkwam moeten weigeren om verder te spelen.
Dat de halve finales op papier fraai zijn, ben ik het overigens mee eens.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:58 schreef Caland het volgende:
Uitstekende halve finales en verlost van de roei-act
Erg mooi
Uiteraard juichen we voor Engelandquote:Op zondag 12 juli 2026 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat de halve finales op papier fraai zijn, ben ik het overigens mee eens.
Ik juich zowaar voor Engeland denk ik.
Ben er wel weer bang voor dat ze erin gaan trappen tegen de Argentijnen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard juichen we voor Engeland
IT’S COMING HOME
Ja, die worden gewoon vierde.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ben er wel weer bang voor dat ze erin gaan trappen tegen de Argentijnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |