Hangt er nog aan, maar dat ziet er niet goed uit.quote:
Hij reed net een halve minuut erachter dus vond hem nog wel snel teruggekeerd eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hangt er nog aan, maar dat ziet er niet goed uit.
Materiaalpech heb ik niet gezien, maar zou kunnen. Hij lijkt nu wel op te willen schuiven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Komt gewoon terug na materiaalpech toch?
Met die loper als slotklim had ik het eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zag niemand aankomen.
Dan heb jij de afgelopen jaren niet goed opgelet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die loper als slotklim had ik het eerlijk gezegd niet verwacht.
Plottwist: hij gaat zometeen al op de Aspin.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb jij de afgelopen jaren niet goed opgelet.
Kijk maar eens naar zo'n finale in de Ronde van Vlaanderen bijvoorbeeld, je zou denken dat een groepje hem na de Paterberg nog wel bij moet kunnen halen, maar hij loopt dan altijd alleen nog maar verder uit.
Als hij vertrekt op de Tourmalet haalt niemand hem ooit nog terug.
Dat zou zelfs mij verbazen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Plottwist: hij gaat zometeen al op de Aspin.
"Ja, maar zijn koers eindigt aan de voet van de Tourmalet."quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Politt is ondertussen fluitend het gat aan het dichten op Benno.
Ik vind dat zo'n leuke rubriek altijd.
Ion heeft deze week al besloten aan zijn pensioen te beginnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klootzak Ion heeft een belletje gehad van Euskaltel om samen met Landa aan een last dance te beginnen, maar hij wil niet.
Nepper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |