Had je ze iets anders aangeraden?quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kanternietsvan > Flipsen en Girmay
En dan heb je daar 70km voor gereden
Een plaspauze vlak voor een klimmetje, slim moment!quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik gemist waardoor Remco 30-40 seconden achter het peloton rijd?
Remco ging plassen op een onhandig moment.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik gemist waardoor Remco 30-40 seconden achter het peloton rijd?
Nee maar je mag wel even lachen dat ze dan de sprint niet winnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je ze iets anders aangeraden?
Groen is echt nog niet beslist. In de massasprints gaan ze waarschijnlijk nog wel een hoop punten terugpakken.
Ja, ze hadden Pedersen iets beter in de gaten te houden. Dat hij zou gaan aanvallen leek me nogal voorspelbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar je mag wel even lachen dat ze dan de sprint niet winnen.
Overigens had ik ze ook aangeraden om zelf op Pedersen te springen of een mannetje op zijn wiel zetten.
Zijn transformatie dit jaar is erg bijzonder.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Max Kanter de beste sprinter op aarde?
Ploegmaats voor het peloton is sowieso voordelig gezien de slotklim.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel grappig dat Vingegaard enig kans denkt te maken tegen die Sloveense machine
Astanaquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn transformatie dit jaar is erg bijzonder.
Ha, gevonden!quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:12 schreef Toby56 het volgende:
Ik mis Herbert wel als er zo'n prachtig oud kerkje in beeld komt.
Merci, Herbert.quote:De historische Chapelle Notre-Dame de Roumé hoort bij het Franse dorp Cieutat. Deze middeleeuwse kapel, daterend uit de late 12e tot vroege 13e eeuw, ligt in de regio Hautes-Pyrénées en maakte deel uit van een historische bedevaartsroute.Locatie: Gelegen op een heuvel op ongeveer een kilometer ten zuiden van Cieutat (aan de D120) met uitzicht op de Pyreneeën.Historische status: Sinds 1956 is het gebouw geclassificeerd als historisch monument.Kenmerken: Het metselwerk bestaat uit een ongebruikelijke mix van keien en bewerkte steen, en het interieur bevat 17e-eeuws meubilair, waaronder een gebeeldhouwd altaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |