Ik ga naar geen stelletjes amateurs kijken .quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef Näsenbar het volgende:
Er is gewoon Champions League vanavond om te kijken. Dientengevolge onterechte klacht.
Ik ben geen Marokkaan en sla niets in elkaar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:09 schreef Hetekip het volgende:
Morgen kun je met een groepje Marokkanen de boel aan gort slaan. Even geduld Capu!
Meid...quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik val in een zwart gat loop al heel de dag ongemakkelijk. Last van een zwanus ook
Mijn god, je bent al de tweede die hierover klaagt vandaag. Da's toch dat spelletje waarbij 22 man achter 1 bal aanrennen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik val in een zwart gat loop al heel de dag ongemakkelijk. Last van een zwanus ook
Klinkt eerder als of je plezier hebt gemaakt in het frikandellenbosquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische clubs doen niet mee, dus je kunt rustig kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga naar geen stelletjes amateurs kijken .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |