Waardoor de Sano-deal op losse schroeven lijkt te staan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:47 schreef Halcon het volgende:
Hoffenheim en Anderlecht schijnen eruit te zijn over De Cat.
Dan zet je Mijnans op de bank? Zijn wel wat dezelfde type spelers waarbij Mijnans wat hoger op het veld staat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waardoor de Sano-deal op losse schroeven lijkt te staan.
Mijnans als vervanger van Saibari, Sano als vervanger van Veerman. Lijkt mij, mocht PSV uberhaupt nog interesse hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan zet je Mijnans op de bank? Zijn wel wat dezelfde type spelers waarbij Mijnans wat hoger op het veld staat.
Sowieso is Mijnans al een compleet ander profiel dan Saibari. Beetje raar om hem als de vervanger te halen.. Lijkt me geen goede zet. Eerder een vervanger voor Veerman.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mijnans als vervanger van Saibari, Sano als vervanger van Veerman. Lijkt mij, mocht PSV uberhaupt nog interesse hebben.
Inderdaad. Snap ook niet dat dit zo gezegd wordt. Het is totaal geen Saibariquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sowieso is Mijnans al een compleet ander profiel dan Saibari. Beetje raar om hem als de vervanger te halen.. Lijkt me geen goede zet. Eerder een vervanger voor Veerman.
https://www.espn.nl/voetb(...)ervanger-van-saibariquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sowieso is Mijnans al een compleet ander profiel dan Saibari. Beetje raar om hem als de vervanger te halen.. Lijkt me geen goede zet. Eerder een vervanger voor Veerman.
Zo gek vind ik het niet. Babadi is gewoon gewogen en te licht bevonden. Die staat altijd nog op het veld alsof het een trainingspotje is, dat kan je doen als je Haaland of Messi heet, maar niet als je je plekje nog moet verdienen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees net dat Babadi ook zou mogen vertrekken. Toch gek hoe dat gelopen is, maakte een prima indruk toen hij die paar wedstrijden speelde aan het begin van het seizoen in de JC schaal etc. Erg zonde.
Ik zeg ook niet dat het gek is dat hij nu weg mag, maar als jij zag aankomen na die wedstrijden tegen bijv. Feyenoord dat het zo zou lopen ben je een hele grote.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo gek vind ik het niet. Babadi is gewoon gewogen en te licht bevonden. Die staat altijd nog op het veld alsof het een trainingspotje is, dat kan je doen als je Haaland of Messi heet, maar niet als je je plekje nog moet verdienen.
Ja, want dat is het doel van dit soorten oefenpotten op dag 5 van de voorbereiding inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Raków częstochowa weet ook weer waar het staat. Alle hoeken van het veld gezien.
speeltuin voetballer met een mentaliteit van niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees net dat Babadi ook zou mogen vertrekken. Toch gek hoe dat gelopen is, maakte een prima indruk toen hij die paar wedstrijden speelde aan het begin van het seizoen in de JC schaal etc. Erg zonde.
Goeie speler die Cody Babelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
speeltuin voetballer met een mentaliteit van niks.
de echte toplevel talenten zijn oa noah fernandez, verhulst (neefje van cody babel) , bouhamdi, merin,bouhoudane
Het was een grapje maat. Chill. Het interesseert me in deze fase echt geen hol.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, want dat is het doel van dit soorten oefenpotten op dag 5 van de voorbereiding inderdaad.
Nooit. Who cares wat een middenmoter doet.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:31 schreef ISVV het volgende:
Wanneer gaan WE in paniek raken omdat Ajax al aan het inkopen is?
Beetje respect oke, 5de plek is op zijn minst subtop (lol)quote:Op zondag 12 juli 2026 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nooit. Who cares wat een middenmoter doet.
xDquote:Op zondag 12 juli 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje respect oke, 5de plek is op zijn minst subtop (lol)
Ik vind het serieus goed nieuws dat Ajax weer aan het opkrabbelen is. Al die oudgedienden zou ik persoonlijk links laten liggen, maar die nieuwe spits is echt wel een topper vind ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:31 schreef ISVV het volgende:
Wanneer gaan WE in paniek raken omdat Ajax al aan het inkopen is?
Grotendeels wel mee eens. Al vind ik het ook wel lekker om een paar keer op rij zonder stress kampioen te worden.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het serieus goed nieuws dat Ajax weer aan het opkrabbelen is. Al die oudgedienden zou ik persoonlijk links laten liggen, maar die nieuwe spits is echt wel een topper vind ik.
'We' (lees: de Eredivisie) zijn onze gegarandeerde 2de CL plek inmiddels alweer kwijt. De enige manier om deze terug te krijgen/te behouden is een bredere/sterkere (sub)top. Een sterke klassieke top 3 is een zegen voor Nederland, niet alleen qua punten maar ook qua kijkplezier toch?
Neem afgelopen seizoen: vond jij PSV nou top? Ik vond het bij vlagen heel goed, maar over het algemeen een goede 7 (om het even in cijfers uit te drukken). Nou, met die 7 wordt je met 2 vingers in de neus kampioen, wat zegt dat dan precies?
PSV moet nog beginnen joh. Wanneer en Gasi zijn gewoon goed aankopen, jonge gasten in een nieuwe competitie en een nieuw land; die kan je pas na volgend seizoen beoordelen. En mensen vergeten ook al snel dat met name Gasi eigenlijk gewoon heel goed begon vorig seizoen.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Grotendeels wel mee eens. Al vind ik het ook wel lekker om een paar keer op rij zonder stress kampioen te worden.
Maar vraag me af in hoeverre ze opkrabbelen hoor, moet allemaal nog maar zien of en in hoeverre het in elkaar valt daar (en wie er daadwerkelijk komen). Voelt toch een beetje als korte termijn denken.
Enige zorg die ik een beetje heb is dat de afgelopen transferperiode van PSV redelijk matig was. Plea en Van Bommel kunnen we nog weinig over zeggen. Maar Kovar, Sildillia en Yarek hebben niet allemaal volledig kunnen overtuigen. Wanner zal aankomend seizoen wel belangrijker gaan worden, maar ook nog niet heel dominant geweest in mijn ogen.
Dus geen echte miskopen, maar nog zo'n window zou wel vervelend zijn aangezien met Saibari en Schouten wel twee kanonnen wegvallen. Vorig jaar hebben de spelers die er al waren de kar getrokken, maar van die groep vertrekt er nu waarschijnlijk ook een aantal (Veerman/Dest/ Pepi/Perisic). Nu zullen er toch echt voltreffers gemaakt moeten worden.
Mijnans vind ik een prima aankoop, maar ben heel benieuwd wat er nog gaat gebeuren natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |