liggen er weleens muntjes daar?quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We betalen niet zoals jullie in schelpjes en kiezelsteentjes
Pastel de Nathanquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Pastel De Nata moet ik altijd denken aan Nathan Rutjes, WIDM kijkers snappen me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb de room liever koudquote:
Vast wel, nooit naar gekekenquote:
Kofta is lekkahquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga koken, Het niet bij iedereen geliefde Knorr Wereldgerecht. Kofta in dit geval
Ik las weer eens te snel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws hou ik wel van de Griekse keuken
Ziek?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
In bed werken heeft wel wat
(ik voel me lichtelijk kwalitatief uitermate teleurstellend, dus hele dag achter bureau zitten trek ik niet echt)
Zekersquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws hou ik wel van de Griekse keuken
Vuig menneke bende ge ook hequote:Op woensdag 8 juli 2026 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel.
Beterschap kerel!quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
In bed werken heeft wel wat
(ik voel me lichtelijk kwalitatief uitermate teleurstellend, dus hele dag achter bureau zitten trek ik niet echt)
Dirty mind ditdat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers
[..]
Vuig menneke bende ge ook he
Ik denk bij ziek altijd aan kotsend boven de wc hangen en vind het zo overdreven om te zeggen dat ik ziek ben, maar ik denk dat je het wel zo kan noemen.quote:
je zag een naakte Nana Mouskouri voor je? Of Stefania Liberakakis?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel.
Jeweetsquote:
Zorba de Griek natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je zag een naakte Nana Mouskouri voor je? Of Stefania Liberakakis?
Je bent niet in je knollentuin, zeggen we hierquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk bij ziek altijd aan kotsend boven de wc hangen en vind het zo overdreven om te zeggen dat ik ziek ben, maar ik denk dat je het wel zo kan noemen.
Ik weet niet eens wie dat zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je zag een naakte Nana Mouskouri voor je? Of Stefania Liberakakis?
Ik weet. En ik omarm het.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat zijn
[..]
Ik weet. En ik omarm het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |