SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Stap zelf op wat legoblokjes, huilstruikquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga uien snijen met een bot mes, pretletter
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huisquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stap zelf op wat legoblokjes, huilstruik
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huis
gecondoleerd dat je geen LEGO hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego, dus als ik op legoblokjes zou stappen ga ik me zorgen maken over wat voor psycho heeft ingebroken in m'n huis
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.quote:
Jij bent altijd welkom manquote:
Ik heb ermee leren leven en heb de leegte opgevuld met boeken en LP's en regelmatige seks en terrasjes. In willekeurige volgordequote:
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?quote:
neequote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.quote:
Mafifaquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.
nee kloptquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.
Niet eens in willekeurige volgorde?quote:
ik weet niet of dat de leegte goed zal vullen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom man
[..]
Ik heb ermee leren leven en heb de leegte opgevuld met boeken en LP's en regelmatige seks en terrasjes. In willekeurige volgorde
ik ben geweestquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je al weer eens naar de sportschool geweest?
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is het niet onlogisch dat je aankomt.
quote:
Ik ga ook vandaag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet of dat de leegte goed zal vullen.
[..]
ik ben geweest
Ja, maar eigenlijk had ik het over het aantal topics tot 20kquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arme Zwitserland. Zullen wel weer genaaid worden in de QF.
Nog meer krijsende kinderen in de trein.quote:Kinderen van vier tot en met elf jaar mogen vanaf 2027 binnen Nederland gratis reizen met het openbaar vervoer. Dat kan alleen onder begeleiding van een betalende passagier, zoals een ouder of leerkracht.
Even uit het raam hangen dan.quote:
Twitch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die ene site waar je die spellen kon streamen zeg maar?
streamen als in spelen of streamen als in je gooit het spelletje wat jij speelt op het internet?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die ene site waar je die spellen kon streamen zeg maar?
lekker voor jequote:
Het blijft me verbazen hoeveel ouders het normaal vinden dat ze schreeuwen en rondrennen in een trein.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even uit het raam hangen dan.
Echt, hou je koters gewoon rustig in het openbaar vervoer
Eindelijk weer iets wat op het voordeel lijstje kan bij mij als het gaat om Thailand.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in thailand heb je geen. last van kinderen. ze mogen niet rondrennen in restaurants ofzo. schreeuwen en gillen mogen ze ook niet.
super groot verschl met het westen
ze praten ook zacht en hebben erg veel respect voor oudere mensenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Eindelijk weer iets wat op het voordeel lijstje kan bij mij als het gaat om Thailand.
geforce now?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel die ene site waar je moest betalen dan kon je spellen spelen die je niet hebt.
Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze praten ook zacht en hebben erg veel respect voor oudere mensen
Maar daar moet je nog steeds betalen voor de spellen zelf.quote:
Hier zijn kinderen ook opvallend goed gemanierd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in thailand heb je geen. last van kinderen. ze mogen niet rondrennen in restaurants ofzo. schreeuwen en gillen mogen ze ook niet.
super groot verschl met het westen
heb ik het dan verkeerd onthouden? dacht je betaald voor het streamen en je kan dan alle spellen spelen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar moet je nog steeds betalen voor de spellen zelf.
En dan elke keer maar een uurtje mogen spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Toegang tot 2000+ games
Ready-to-Play games
ja bij het gratis plan maar dit is voor een dagplanquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan elke keer maar een uurtje mogen spelen.
Met GeForce Now kan je alleen de games spelen via hun servers die je zelf in je bezit hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik het dan verkeerd onthouden? dacht je betaald voor het streamen en je kan dan alle spellen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |