Je had sowieso niet voor Arvid moeten gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had voor Pluimers moeten gaan he?
Oh zo strietwijs was ik nog welquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je had sowieso niet voor Arvid moeten gaan.
Hij is wel weer terug in het pelotonquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je had sowieso niet voor Arvid moeten gaan.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
43% wil meer sprintritten. Wie zijn die mensen?
Lijkt me dat het dan voor Trentin zou zijn zolang het niet oploopt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had voor Pluimers moeten gaan he?
quote:
Dit heb je wel heel snel paraat!quote:
Oh ja die heb je ook nogquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me dat het dan voor Trentin zou zijn zolang het niet oploopt.
Toen had die nog hulp van Taus!quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:29 schreef DeeBee het volgende:
Kermisklant Juju ook achterin, weten we nog toen die meeging over Alpen-toppen?
quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:29 schreef DeeBee het volgende:
Kermisklant Juju ook achterin, weten we nog toen die meeging over Alpen-toppen?
Prima, doe dan drie sprintritten van 50 km op één dag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
43% wil meer sprintritten. Wie zijn die mensen?
Of een sprintrit van 20 km waarvan de uitslag de startopstelling van de tweede rit van de dag bepaaltquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:34 schreef silverhill het volgende:
[..]
Prima, doe dan drie sprintritten van 50 km op één dag.
Of nog leuker, een normale vlakke rit, maar iedere tussensprint telt als nieuwe etappeuitslag.
Thuis op de bank, zijn verdriet wegdrinken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waar is Groenewegen!!??
Voor een 11e plek?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cofidis met z'n allen op kop voor Milan Fretin.
Iedere man een beurt van 1,5 kilometer en hij begint vooraan aan de sprint!quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cofidis met z'n allen op kop voor Milan Fretin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |