Ook wel massaal gevallen natuurlijk. Maar dat doen ze ook wel vaker volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Astana doet sowieso voor spek en bonen mee.
Ook geen puntenjaar, die gaan in 2028 weer schroeien.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook wel massaal gevallen natuurlijk. Maar dat doen ze ook wel vaker volgens mij.
Zouden ze Traeen toch kort willen houden? Kan geen andere reden verzinnen, deze finale is wel écht te vlak voor Pogacar. Er zijn grenzen.quote:
Dan heb jij de Ronde van Romandië niet gezien!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden ze Traeen toch kort willen houden? Kan geen andere reden verzinnen, deze finale is wel écht te vlak voor Pogacar. Er zijn grenzen.
Lol, zo dominant zijn en dan zorgen maken om een Traeen of all places... Wellicht wilen ze nu met nog iemand anders een rit winnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden ze Traeen toch kort willen houden? Kan geen andere reden verzinnen, deze finale is wel écht te vlak voor Pogacar. Er zijn grenzen.
Vind het ook raar. Dan moeten ze al gaan vlammen op de laatste col en dan met Del Toro of Pogi de sprint willen winnen. Maar in dit weer lijkt dat me zeer dom. Misschien dat ze het eerst kort houden en dan later nog laten lopen of dat Pogi toch graag weer 19 keer het geel wil dragen ofzo deze Tourquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij denkt dat Pogacar vandaag ook 'gewoon' weer gaat winnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb jij de Ronde van Romandië niet gezien!
Toch een scenario dat niet uit te sluiten valt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij denkt dat Pogacar vandaag ook 'gewoon' weer gaat winnen?
Als hij wil dan gaat dat gewoon gebeuren. Beetje doortrekken op Montsegur, alle sprinters lossen en dan wint hij zelf gewoon het sprintje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij denkt dat Pogacar vandaag ook 'gewoon' weer gaat winnen?
Nog meer inkorten? De ritten zijn tegenwoordig al behoorlijk ingekort. De renners zitten tegenwoordig meer tijd in de verplaatsingsbus dan op de fiets.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:18 schreef TAmaru het volgende:
De rit inkorten met dit weer zou best logisch zijn.
Ze kunnen de koplopers in elk geval wel 8 minuten ofzo geven lijkt me. Quinn en Traen zijn niet echt heel gevaarlijk, maar je moet ze ook niet 10 minuten voorsprong geven in het klassement lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |