Chat is daar nog niet goed genoeg voor. Hij houdt geen goede rekening met afmetingen, deuren, trappen, hij halucineert nog vrij veel, is mijn ervaring.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Moonversion het volgende:
maak foto's, stuur ze naar chatgpt en vraag om advies
Maak er een foto van en vraag chatgpt het in te richten volgens die kleuren. Werkt perfect. Kun je aan geven welke 'vibe' je wil. Modern, warm, klassiek etc.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef Hupje het volgende:
Ik ga verhuizen. Mijn huis nu is vooral saai wit, gecombineerd met allerlei soorten en kleuren meubels en vloeren die er al lagen. Ik heb nu dus de kans om het in ons volgende huis (gefaseerd) 'goed' aan te pakken zodat het niet zo'n saai allegaartje wordt.
Hoe kom ik aan goed advies voor kleuren, meubels en inrichting van de ruimtes? En wat betaal je daar globaal voor?
Ik zoek eigenlijk iemand die meedenkt over kleurencombinaties van vloer, muur, verfwerk en meubels en over wat voor meubels je waar neer zet.
Ik wil alleen geen mega bedrag kwijt zijn aan enkel advies (of advies krijgen met een koopverplichting in een dure winkel)daarvoor interesseert het me dan weer niet genoeg.
Gaan jullie weg uit jullie huis?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt dit:
https://www.eijerkamp.nl/advies/interieuradvies/
Kost 85 euro, die je terug krijgt als je ook wat koopt bij Eijerkamp, geloof ik. Maar dat hoeft dus niet, en dan is 85 euro niet overdreven veel geld.
Aanhuis heeft een aantal pakketten, voor verschillende prijzen:
https://aanhuis.nl/interieuradvies/#onze-adviespakketten
Ik ben zelf ook een beetje aan het kijken. Bij ons huidige huis hebben we een interieurstylist betrokken en ik ben nog steeds erg blij met wat daaruit gekomen is. Ik vond het echter ook wel heel duur en zou nu ook wel wat advies willen, maar ook iets goedkoper, voor het nieuwe appartement.
Je zou op insta kunnen kijken, daar zitten veel ondernemers die dat doen. En je zou ook eventueel t hier op fok in de groep kunnen gooien.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef Hupje het volgende:
Ik ga verhuizen. Mijn huis nu is vooral saai wit, gecombineerd met allerlei soorten en kleuren meubels en vloeren die er al lagen. Ik heb nu dus de kans om het in ons volgende huis (gefaseerd) 'goed' aan te pakken zodat het niet zo'n saai allegaartje wordt.
Hoe kom ik aan goed advies voor kleuren, meubels en inrichting van de ruimtes? En wat betaal je daar globaal voor?
Ik zoek eigenlijk iemand die meedenkt over kleurencombinaties van vloer, muur, verfwerk en meubels en over wat voor meubels je waar neer zet.
Ik wil alleen geen mega bedrag kwijt zijn aan enkel advies (of advies krijgen met een koopverplichting in een dure winkel)daarvoor interesseert het me dan weer niet genoeg.
Jep. We zijn toch niet echt dorpsmensen en gaan terug naar Amsterdam.quote:
Regio Nijmegen/Oss.quote:
Het punt van hier op Fok! vragen is dat je dan naar mijn idee eigenlijk al aardig de richting moet weten. En ik heb in mijn huidige huis bijvoorbeeld alle muren veilig wit omdat ik geen idee heb wat er mooi zou kunnen zijn aan kleur.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:14 schreef Puala het volgende:
En je zou ook eventueel t hier op fok in de groep kunnen gooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |