abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221253621
Ik ga verhuizen. Mijn huis nu is vooral saai wit, gecombineerd met allerlei soorten en kleuren meubels en vloeren die er al lagen. Ik heb nu dus de kans om het in ons volgende huis (gefaseerd) 'goed' aan te pakken zodat het niet zo'n saai allegaartje wordt.
Hoe kom ik aan goed advies voor kleuren, meubels en inrichting van de ruimtes? En wat betaal je daar globaal voor?

Ik zoek eigenlijk iemand die meedenkt over kleurencombinaties van vloer, muur, verfwerk en meubels en over wat voor meubels je waar neer zet.
Ik wil alleen geen mega bedrag kwijt zijn aan enkel advies (of advies krijgen met een koopverplichting in een dure winkel) :@ daarvoor interesseert het me dan weer niet genoeg.
pi_221253742
maak foto's, stuur ze naar chatgpt en vraag om advies
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 13:07:56 #3
5428 crew  miss_sly
pi_221253778
Je hebt dit:
https://www.eijerkamp.nl/advies/interieuradvies/

Kost 85 euro, die je terug krijgt als je ook wat koopt bij Eijerkamp, geloof ik. Maar dat hoeft dus niet, en dan is 85 euro niet overdreven veel geld.

Aanhuis heeft een aantal pakketten, voor verschillende prijzen:
https://aanhuis.nl/interieuradvies/#onze-adviespakketten

Ik ben zelf ook een beetje aan het kijken. Bij ons huidige huis hebben we een interieurstylist betrokken en ik ben nog steeds erg blij met wat daaruit gekomen is. Ik vond het echter ook wel heel duur en zou nu ook wel wat advies willen, maar ook iets goedkoper, voor het nieuwe appartement.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221253779
Geen idee of het je regio is, maar dit is misschien een leuke optie https://www.novacollege.nl/over-nova/interieuradvies/?_gl=1*w45z2j*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIp5Ht7vK9lQMVfwkGAB2P2B3iEAAYASAAEgKyv_D_BwE&gbraid=0AAAAADq_FYJfLNqPb8xnZM6Hy8Ndn7Kha

Via instagram kun je ook wel mensen vinden, er zijn genoeg kleinere beginnende ondernemers.

Via de site van Ikea heb je Ikea Kreativ, daar kun je zelf wat mee proberen. Ikea Delft biedt ook zelf interieuradvies (fysiek of via videocall)
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 13:08:48 #5
5428 crew  miss_sly
pi_221253797
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef Moonversion het volgende:
maak foto's, stuur ze naar chatgpt en vraag om advies
Chat is daar nog niet goed genoeg voor. Hij houdt geen goede rekening met afmetingen, deuren, trappen, hij halucineert nog vrij veel, is mijn ervaring.
pi_221254010
Goede ervaring met Hesterinkleur (Insta). Ze laat bijvoorbeeld duidelijk zien hoe dezelfde kleur anders kan uitpakken op een noord/oost/zuid/west muur.

Ze heeft verschillende pakketten qua adviezen, vind het erg meevallen.
  PR/Manusje van alles maandag 6 juli 2026 @ 13:20:21 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_221254020
Welke regio zit je?

Decorette

Kan je kosteloos goed advies kijgen. De offertes voor de werkzaamheden zijn wel wat aan de prijs maar goed, dat kan je altijd nog bekijken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 6 juli 2026 @ 14:02:08 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221254343
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef Hupje het volgende:
Ik ga verhuizen. Mijn huis nu is vooral saai wit, gecombineerd met allerlei soorten en kleuren meubels en vloeren die er al lagen. Ik heb nu dus de kans om het in ons volgende huis (gefaseerd) 'goed' aan te pakken zodat het niet zo'n saai allegaartje wordt.
Hoe kom ik aan goed advies voor kleuren, meubels en inrichting van de ruimtes? En wat betaal je daar globaal voor?

Ik zoek eigenlijk iemand die meedenkt over kleurencombinaties van vloer, muur, verfwerk en meubels en over wat voor meubels je waar neer zet.
Ik wil alleen geen mega bedrag kwijt zijn aan enkel advies (of advies krijgen met een koopverplichting in een dure winkel) :@ daarvoor interesseert het me dan weer niet genoeg.
Maak er een foto van en vraag chatgpt het in te richten volgens die kleuren. Werkt perfect. Kun je aan geven welke 'vibe' je wil. Modern, warm, klassiek etc.
The End Times are wild
pi_221254742
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt dit:
https://www.eijerkamp.nl/advies/interieuradvies/

Kost 85 euro, die je terug krijgt als je ook wat koopt bij Eijerkamp, geloof ik. Maar dat hoeft dus niet, en dan is 85 euro niet overdreven veel geld.

Aanhuis heeft een aantal pakketten, voor verschillende prijzen:
https://aanhuis.nl/interieuradvies/#onze-adviespakketten

Ik ben zelf ook een beetje aan het kijken. Bij ons huidige huis hebben we een interieurstylist betrokken en ik ben nog steeds erg blij met wat daaruit gekomen is. Ik vond het echter ook wel heel duur en zou nu ook wel wat advies willen, maar ook iets goedkoper, voor het nieuwe appartement.
Gaan jullie weg uit jullie huis? :o
pi_221254746
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:54 schreef Hupje het volgende:

Je zou op insta kunnen kijken, daar zitten veel ondernemers die dat doen. En je zou ook eventueel t hier op fok in de groep kunnen gooien.
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 15:34:37 #11
5428 crew  miss_sly
pi_221254840
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 15:12 schreef Puala het volgende:

[..]
Gaan jullie weg uit jullie huis? :o
Jep. We zijn toch niet echt dorpsmensen en gaan terug naar Amsterdam.
pi_221255186
quote:
11s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Welke regio zit je?
Regio Nijmegen/Oss.

Ik heb geen Instagram, misschien toch maar eens aanmaken om te neuzen. Maar eigenlijk zoek ik gewoon iemand die 2 of 3 opties bedenkt, die aan me voorlegt en dat ik dan kan kiezen :P

Ik heb nu een kleine beginnende ondernemer uit de buurt gevonden, maar de prijzen waren hoger dan ik eigenlijk in gedachten had. Vandaar dat ik wilde vergelijken.
pi_221255196
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 15:14 schreef Puala het volgende:
En je zou ook eventueel t hier op fok in de groep kunnen gooien.
Het punt van hier op Fok! vragen is dat je dan naar mijn idee eigenlijk al aardig de richting moet weten. En ik heb in mijn huidige huis bijvoorbeeld alle muren veilig wit omdat ik geen idee heb wat er mooi zou kunnen zijn aan kleur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')