Wat maakt dat nu eigenlijk uit? Heb vanmorgen nog net op tijd zo'n wezenloze jongere kunnen tegenhouden omdat hij het zo druk had met kijken naar zijn mobieltje.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:28 schreef Eightyone het volgende:
Grofweg 40+ (cq. xennials en ouder) kijkt nog TV. Daaronder daalt het meteen.
Mezelf niet (ik ben zelf een xennial en kijk nog gewoon tv), maar anderen zien tv-kijkers blijkbaar als een fossiel.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu eigenlijk uit? Heb vanmorgen nog net op tijd zo'n wezenloze jongere kunnen tegenhouden omdat hij het zo druk had met kijken naar zijn mobieltje.
Die kijken echt nergens naar, steken gewoon over zonder te beseffen dat er links en rechts auto's voorbijscheuren.
Oké opa.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu eigenlijk uit? Heb vanmorgen nog net op tijd zo'n wezenloze jongere kunnen tegenhouden omdat hij het zo druk had met kijken naar zijn mobieltje.
Die kijken echt nergens naar, steken gewoon over zonder te beseffen dat er links en rechts auto's voorbijscheuren.
Nou, nou, nou zeg. Ik verheerlijk een hittegolf ook en dat mag gewoon. Ik en ook best veel mensen met mij voelen zich er heerlijk bij en dus als er iemand in de winter -10 gaat verheerlijken zou ik dan ook moeten zeggen -- ik ga die woorden niet eens herhalen -.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus eerst heel antisociaal zo'n hittegolf verheerlijken en vervolgens met je empathie van een visstick laten zien dat feedback van wel normale mensen je geen reet kan schelen.
Wat een walgelijke psychopaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |