Het leek me leuk om nog 1x Titanic te gaan kijken. Ik bedacht toen dat het misschien een leuk idee zou zijn als meer mensen dat tegelijkertijd zouden doen. Dus bij deze een oproep aan iedereen die dat leuk zou vinden, om ook nog 1x Titanic te gaan kijken.
We beginnen dan met kijken om exact 19.00 uur, en nemen dan een pauze van exact 5 minuten om 20.40 voor een sanitaire stop e.d., en kijken dan dus verder om exact 20.45 uur. Overigens maakt het niet zoveel uit als je aan je pauze een minuutje later of eerder begint, zolang je pauze maar exact 5 minuten duurt, dan kom je logischerwijze weer op hetzelfde punt in de film uit. Mocht je om wat voor reden dan ook niet meer synchroon lopen met het kijken van de film of mocht je pas later instappen, dan kun je altijd nog de film vooruit spoelen naar iets verder in de film en dan exact tot op de seconde uitrekenen wanneer je de film moet (her)starten om (weer) synchroon te lopen. Hou daarbij uiteraard ook rekening met de 5 minuten pauze indien van toepassing. Zet vooraf wel je horloge/klok gelijk met de juiste tijd. Uiteraard is het dan wel de bedoeling om gedurende de film, en na afloop hier comments over deze film te geven. Overigens is het misschien een idee om iets soortgelijks met andere films te gaan doen, maar dat laat ik dan geheel aan jullie. Wie doet er mee?
[ Bericht 2% gewijzigd door Forumtijger op 05-07-2026 12:51:26 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!