Sja. Als er op Managarms terrein ergens een massive bosbrand uitbreekt heeft die dat ook niet in de hand met een brandblussertje en zn traktor 🤷🏻♂️quote:Op maandag 6 juli 2026 16:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ziet er ook schitterend uit!
Maar wel de kans dat het daarachter uit de hand loopt als er de fik in gaat, je hebt immers niet in de hand hoeveel fuel load er opbouwt.
Ik heb een systeem met sprinklers staan rond mijn huis.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sja. Als er op Managarms terrein ergens een massive bosbrand uitbreekt heeft die dat ook niet in de hand met een brandblussertje en zn traktor 🤷🏻♂️
Wij hebben vorig jaar een bezichtiging gedaan voor een huurwoning op Duinlustparkweg en Bredereodalaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:22 schreef golfer het volgende:
Drive-in woning. Garage, voor- en achtertuin.
3 etages,6 kamers. Woonopervlakte 135 m2
In Bloemendaal.
Oh, en huurwoning tussen soortgelijke koopwoningen.
Dat is wel gaaf zo'n woonboot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik mis in de lijst de woonboot van @:suijkerbuijk en de woonwagen van Braddie.
Sinds wanneer heeft Braddie een woonwagen? Waarom horen we niks meer van deze baasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik mis in de lijst de woonboot van @:suijkerbuijk en de woonwagen van Braddie.
geile tokoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik woon in een koophuis, een simpel rijtjeshuis.
Hiervoor een tijd lang bovenwoning gehad.
Mag je in dat bos niks neerzetten, van bv hout, als opslagruimte / kantoorruimte?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Koop. Vrijstaand geschakeld noemen ze het, geloof ik. Dus aan één kant zit mijn garage tussen mij en de buurman. Rond de rest van het huis is bosachtig. De locatie is geweldig, maar we vinden het iets te klein. Één extra kamer voor bergruimte / kantoor is eigenlijk wel noodzakelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |