Ik denk dat het de droom van links FOK! is om daar te mogen wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:07 schreef Bredemug het volgende:
wonen er überhaupt nog Nederlanders(autochtonen) in schilderswijk?
Haha, nou, we weten allemaal heel goed dat de PRO/D66 stemmende mens toch vaak hun heil zoekt in de wijken die voornamelijk autochtoon en blank zijn, waar de enige 'diversiteit' van hoogopgeleide expats komt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat het de droom van links FOK! is om daar te mogen wonen.
Tussen roomblanke tokkies wonen met luidruchtige bbq's is ook niet alles..quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, nou, we weten allemaal heel goed dat de PRO/D66 stemmende mens toch vaak hun heil zoekt in de wijken die voornamelijk autochtoon en blank zijn, waar de enige 'diversiteit' van hoogopgeleide expats komt.
Ik voel vooral blijdschap.quote:
Dat is al heel wat voor de NOS. Na de wedstrijd tegen Nederland was er veel meer overlast en repten ze er met geen woord over.quote:
Hij wil ook dat gemeentes grote schermen gaan ophangen met wedstrijden van Marokko erop 😐quote:Op zondag 5 juli 2026 08:47 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Haha wie is die idioot in z'n trainingspak
Heeft alles met Marokkanen te maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:47 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Haha wie is die idioot in z'n trainingspak
Mijn vriendin heeft er ooit gewoond destijds was het ook al vaker raak met rellen en ongeregeldheden, we hebben dan over de jaren '80 en '90 van de vorige eeuw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |