¤320/tütter.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Hoor een hoop getüter weer. Ging toch extra verboten worden?
Dit is het normaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat volk kan ook nooit normaal doen
Het is vooral weer de Schilderswijk, er schijnen nogal wat Marokkanen te wonen in de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat volk kan ook nooit normaal doen
Da's wel bijzonder. Wie weet zijn de meesten in Lombok bij de moskee daar?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:16 schreef Hathor het volgende:
Ik zit in Overvecht en ik vind het hier oorverdovend rustig. Ik denk dat ik welgeteld 5 keer iemand heb horen tuteren en ik heb 2 keer iets van vuurwerk gehoord.
Jeetje een schoen nog wel...quote:
Oh mijn god eieren! Wat vreselijk!quote:
Ach ja er zal best wel ergens wat gevierd/gereld worden, maar in dit deel van de wijk is het stil.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Da's wel bijzonder. Wie weet zijn de meesten in Lombok bij de moskee daar?
Flink veel mensen op de been daar.
Ik zou niet weten waarom ik Marokko zou moeten feliciteren, die mensen mogen ons niet eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
Echt een fantastische felicitatietopic voor het voetbalelftal van Marokko..
Er is erg veel politie op de been vanavond, misschien helpt dat. Kan betreffende tweet waar dat goed in beeld werd gebracht helaas niet meer vinden.quote:
Mbappéquote:
Hopelijk is Saibari op tijd hersteld, dan kan het nog een leuke pot worden.quote:
Of het wordt Marokko vs Paraquayquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hopelijk is Saibari op tijd hersteld, dan kan het nog een leuke pot worden.
Zou een stunt zijn. Maar alles is mogelijk.quote:
Vrees dat het er dan veel erger uit de hand loopt dan vanavond. Dit valt vooralsnog allemaal heel erg mee naar mijn mening.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook dat zal wel weer een reden zijn om te gaan rellen.
Alweer?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vrees dat het er dan veel erger uit de hand loopt dan vanavond.
Ja, dit valt wel mee. Wat opstootjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vrees dat het er dan veel erger uit de hand loopt dan vanavond. Dit valt vooralsnog allemaal heel erg mee naar mijn mening.
Waar woon je (ongeveer) ?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:35 schreef gwn_een_user het volgende:
al urenlang (nog steeds gaande) gestoord veel getoeter, geschreeuw en keiharde knallen van vuurwerk, en de politie komt natuurlijk niets doen
woon ik nou in nederland of in marokko?
waardeloze kutlanden ook, nederland en canada
Volgens mij zijn er in Amsterdam geen grote rellen gemeld, wel wat opstootjes in Schilderwijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:38 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
amsterdam nieuw west
eigenlijk klein-marokko op dit punt
ok, en? ik heb het niet over rellenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:41 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in Amsterdam geen grote rellen gemeld, wel wat opstootjes in Schilderwijk.
Je wilt in een blanke dorp/stad wonen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:46 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
ok, en? ik heb het niet over rellen
Dat wordt dus gruwelijk cashen voor de politie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Hoor een hoop getüter weer. Ging toch extra verboten worden?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:48 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je wilt in een blanke dorp/stad wonen?
Naar wat ik zo lees hier en daar zijn die drukker met het ontwijken van eieren, gegooid door onze modelburgersquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wordt dus gruwelijk cashen voor de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |