Dat, plus het verplaatsen van de kaarsjes en alle handdoeken in de droger. Alles wijst op geen natuurlijke dood.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Als ze zelf het water zo heet heeft gezet en dat niet gevoeld, moet ze al zwaar verdoofd zijn geweest door zichzelf te vergiftigen.
En hoe zit het dan met die blauwe plekken of verwondingen op haar hoofd en haar knieën?
Klinkt heel apart om zo zelfmoord te plegen.
Dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Ook een natuurlijke dood verklaart niet het heel hete badwater en de blauwe plekken en verwondingen.
Was het 26 maart ook warm weer?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:53 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat er goede kans is om aan de hand van een slimme gasmeter data naar buiten zal komen wanneer die hete kraan is aangezet, het is warm weer dus veel ander gasverbruik zal je niet hebben.
Even snel gekeken, het was idd niet echt warm, maar wellicht kun je toch wat aan delta zien, hoewel als de kachel ook maar enigsinds aan staat zie je het al snel niet meer.quote:
Misschien was het een oude foto van die kaarsjes? Of gewoon een lokkertje voor later en wilde zij die kaarsjes niet?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zou het idee achter die kaarsjes en de app zijn geweest? Want die heeft hij niet gewist. Waarom de boel dan weer weghalen?
Dat laatste snap ik niet.
Volgens mij had ik juist gehoord dat het overstroomt was omdat het al zo lang aanstond?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Net deze podcast geluisterd, ze zeggen dat er maar een laagje water in het bad zat…
https://podcasts.apple.co(...)9277?i=1000775412031
Vanaf 3:45 wordt het interessant, met betrekking tot zijn gedrag naar de vrouwelijke advocaat en psychiater.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij had ik juist gehoord dat het overstroomt was omdat het al zo lang aanstond?
Ik ga het straks met wandelen ff luisterenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Vanaf 3:45 wordt het interessant, met betrekking tot zijn gedrag naar de vrouwelijke advocaat en psychiater.
Op 06:30 zeggen ze dat over het kleine laagje water..
Lijkt me logisch. De kraan liep immers en er was geen sprake van overstroming, dus de stop zal er wel niet (helemaal) ingezeten hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Net deze podcast geluisterd, ze zeggen dat er maar een laagje water in het bad zat…
Hm, beetje vaag toch.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien was het een oude foto van die kaarsjes? Of gewoon een lokkertje voor later en wilde zij die kaarsjes niet?
uiteraard heel vaag jaquote:
Een klein laagje warm water kan er toch niet voor zorgen dat een heel lichaam moeilijk te onderzoeken is?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Is al vaker besproken. Veel badkamers hebben ook nog een afvoer in de vloer. Ook als er een bad is.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. De kraan liep immers en er was geen sprake van overstroming, dus de stop zal er wel niet (helemaal) ingezeten hebben.
Ah! Dat wist ik niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is al vaker besproken. Veel badkamers hebben ook nog een afvoer in de vloer. Ook als er een bad is.
Mijn bad heeft gewoon een overloop, waardoor je de kraan kunt laten lopen zonder dat de boel overstroomt?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. De kraan liep immers en er was geen sprake van overstroming, dus de stop zal er wel niet (helemaal) ingezeten hebben.
En het huis heeft een energielabel A, dus het is geen ouderwetsche doorwaaiwoning.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:53 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat er goede kans is om aan de hand van een slimme gasmeter data naar buiten zal komen wanneer die hete kraan is aangezet, het is warm weer dus veel ander gasverbruik zal je niet hebben.
Ja maar doorgaans niet direct, je gaat meestal dood aan een infectie, vooral als je longen verbrand zijn, maar daar zit vaak 2-3 dagen tussen.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:50 schreef StaceySinger het volgende:
Ik las ergens (in n zaak) dat iemand kan overlijden aan brandwonden over het hele lichaam.
Dat valt tegen hoor. Bij 70% 3e graads verbrandingen kan je lichaam niet genoeg zuurstof/vocht vasthouden en kun je binnen enkele uren overlijden.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar doorgaans niet direct, je gaat meestal dood aan een infectie, vooral als je longen verbrand zijn, maar daar zit vaak 2-3 dagen tussen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |