abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2026 @ 19:48:21 #76
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221246786
Als ze zelf het water zo heet heeft gezet en dat niet gevoeld, moet ze al zwaar verdoofd zijn geweest door zichzelf te vergiftigen.
En hoe zit het dan met die blauwe plekken of verwondingen op haar hoofd en haar knieën?

Klinkt heel apart om zo zelfmoord te plegen.
Dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Ook een natuurlijke dood verklaart niet het heel hete badwater en de blauwe plekken en verwondingen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221246805
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Als ze zelf het water zo heet heeft gezet en dat niet gevoeld, moet ze al zwaar verdoofd zijn geweest door zichzelf te vergiftigen.
En hoe zit het dan met die blauwe plekken of verwondingen op haar hoofd en haar knieën?

Klinkt heel apart om zo zelfmoord te plegen.
Dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Ook een natuurlijke dood verklaart niet het heel hete badwater en de blauwe plekken en verwondingen.
Dat, plus het verplaatsen van de kaarsjes en alle handdoeken in de droger. Alles wijst op geen natuurlijke dood.
pi_221250701
En.. dat hij die appjes stuurde; ik heb zin in je en foto van kaarsjes e.d. was lijkt allemaal vooropgezet.

Dan zou het niet eens doodslag, dus ongelukkig gedoe qua een ruzie of zo zijn, maar moord met voorbedachte raad.

Hoe hij zich opstelt, wat hij wel of juist niet zegt, voorgeschiedenis, psyche, financieel motief, blablabla.

Ik kan geen ander scenario bedenken dan dit.
Of zitten we hier met zijn allen in een dikke tunnel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')