lol kinderen zijn echt achterlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Geralt het volgende:
Ik stond onlangs met mn vrouw al een tijdje in de rij bij de baron in de efteling. Er stond een groepje kinderen achter ons.
Toen wij aan de beurt waren konden wij vooraan instappen en die kinderen moesten wachten achter het hekje op de volgende rit.
Toen hoorde ik een van die kinderen tegen zijn vriendjes zeggen vlak voor we vertrokken: "kijk die man daar zitten vooraan! Die is echt kei oud jongen! Ik denk misschien zelfs wel al 30!!"![]()
Toen voelde ik mij wel even oud ja. Ik ben overigens 49.
Je kiest daar toch altijd ver van te voren voor front seat :/quote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Geralt het volgende:
Ik stond onlangs met mn vrouw al een tijdje in de rij bij de baron in de efteling. Er stond een groepje kinderen achter ons.
Toen wij aan de beurt waren konden wij vooraan instappen en die kinderen moesten wachten achter het hekje op de volgende rit.
Toen hoorde ik een van die kinderen tegen zijn vriendjes zeggen vlak voor we vertrokken: "kijk die man daar zitten vooraan! Die is echt kei oud jongen! Ik denk misschien zelfs wel al 30!!"![]()
Weet ik veel, ik ben 49 en kennelijk half seniel want kei oud en misschien zelfs al 30!!quote:Op zondag 5 juli 2026 15:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kiest daar toch altijd ver van te voren voor front seat :/
Welke medische redenen kan dat nou weer zijn, moet je poepen in een achtbaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:57 schreef cinderloom het volgende:
Vroeger vond ik het wel leuk. Tegenwoordig niet meer. Maar dat komt om medische redenen.
En je vrouw vonden ze blijkbaar nog wel een lekker jong hertje.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Geralt het volgende:
Die is 32, dus ook een ouwe doos waarschijnlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En je vrouw vonden ze blijkbaar nog wel een lekker jong hertje.
Wow geil, hoe regel je dit?quote:Op zondag 5 juli 2026 18:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is 32, dus ook een ouwe doos waarschijnlijk
Nee!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:41 schreef incel het volgende:
Ik hou echt van dingen als Efteling of Walibi en was laatst ook in Europa Park (Duitsland) en zo. Echt magisch en die achtbanen zijn altijd zo tof.
Houden jullie van pretparken?
Ik zit te denken om binnenkort naar Phantasialand te gaan
Vadsig zijnquote:Op zondag 5 juli 2026 18:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke medische redenen kan dat nou weer zijn, moet je poepen in een achtbaan?
Europa park moet je echt minimaal 2 dagen maar misschien zelfs beter 3 dagen want anders ga je echt niet redden. ik was er 2 dagen met m'n chickie en alsnog hebben we tering veel niet gedaan. Kwam ook beetje door het weer en alsnog was het druk maar het is gewoon te groot en te veel ik zou 3 dagen gaan als je kanquote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Liefhebber hier. We hebben een Eftelingabonnement. Dit jaar zijn we ook in Plopsa Belgium, Bellewaerde, Disneyland Parijs en Moviepark Germany geweest.
In september gaan we 2 dagen naar Europapark en ook een dag naar Tripsdrill en Plopsa Germany.
We zijn vorig jaar al 3 dagen geweest plus een dag aquapark Rulantica. 2 Dagen is voldoende voor deze rondequote:Op maandag 13 juli 2026 11:44 schreef incel het volgende:
[..]
Europa park moet je echt minimaal 2 dagen maar misschien zelfs beter 3 dagen want anders ga je echt niet redden. ik was er 2 dagen met m'n chickie en alsnog hebben we tering veel niet gedaan. Kwam ook beetje door het weer en alsnog was het druk maar het is gewoon te groot en te veel ik zou 3 dagen gaan als je kan
Is niet genoeg hoor kan niet als je ook Silver Star en Blue Fire paar keer wil doen en ook nog alle kleine dingen. Ik had niet eens tijd voor de monorailquote:Op maandag 13 juli 2026 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar al 3 dagen geweest plus een dag aquapark Rulantica. 2 Dagen is voldoende voor deze ronde
Het was erg rustig met zeer goed weer toen en we hebben alles meermaals kunnen doen. 6 keer Voltron
We hebben 11, 11 en 13 coasters gedaan in die drie dagen. En verder ook alle andere attracties meermaals. Kwestie van plannen en mazzel hebben met de drukte.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:52 schreef incel het volgende:
[..]
Is niet genoeg hoor kan niet als je ook Silver Star en Blue Fire paar keer wil doen en ook nog alle kleine dingen. Ik had niet eens tijd voor de monorail
Nou dan heb je wel echt geluk hoor, bij ons was het tering heet en alsnog druk voor voltron stond je soms wel dik een halfuur ja dan gaat de tijd snel als je ook nog alle andere dingen moet doen en beetje wil chillen. Ik was 2 dagen maar had liever 3 dagen gegaan maar uiteindelijk ivm de hitte was het voor ons wel beter max 2 maar wel veel shit gemist daardoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben 11, 11 en 13 coasters gedaan in die drie dagen. En verder ook alle andere attracties meermaals. Kwestie van plannen en mazzel hebben met de drukte.
Wij chillen dus niet eigenlijk. Wel in de attracties natuurlijk. Maar we zijn wel constant bezig. Maken goed gebruik van de app met wachtrij-informatie, de virtual line, van het 'geheime' eerste uur voor openingstijd en schuiven een minuut voor sluitingstijd nog een attractie in.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:36 schreef incel het volgende:
[..]
Nou dan heb je wel echt geluk hoor, bij ons was het tering heet en alsnog druk voor voltron stond je soms wel dik een halfuur ja dan gaat de tijd snel als je ook nog alle andere dingen moet doen en beetje wil chillen. Ik was 2 dagen maar had liever 3 dagen gegaan maar uiteindelijk ivm de hitte was het voor ons wel beter max 2 maar wel veel shit gemist daardoor.
Dan had je geluk dat het echt rustig was. Ja als je idd echt van attractie naar attractie gaat rennen ja dan kan het misschien net in 2 dagen. Maar ik ben wel zo iemand die ook ff wil genieten en chillen en sommige dingen 2x wil doen. Eigenlijk had ik 3 dagen moeten gaan. Maar i.v.m. het weer was het maar goed dat het 2 dagen was.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij chillen dus niet eigenlijk. Wel in de attracties natuurlijk. Maar we zijn wel constant bezig. Maken goed gebruik van de app met wachtrij-informatie, de virtual line, van het 'geheime' eerste uur voor openingstijd en schuiven een minuut voor sluitingstijd nog een attractie in.
We waren half september, door de week, en dat scheelt wel qua drukte. Sowieso geen schoolreisjes dan dus dat is top. 28, 30 en 12 graden gehad.
Na 2 dagen waren we helemaal klaar maar het is er zo tof dat we nog een derde hebben gedaan.
Wat een park
Ja, plezier is leeftijdgebondenquote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Geralt het volgende:
als iemand in sprookjes gelooft dan ben jij het wel, heel raar dit.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
Pretparken, nee.. is mij te kinderachtig, net als die kermis klanten.
Doet mij gelijk denken aan die YouTuber die altijd wordt gebashed in roddelpraat. Koetlife ofzo?
Soms zie ik ook wel van die vrouwen op apps die helemaal gek zijn van dit soort dingen, Disneyland, Efteling, lijken soort van kindertraumas te zijn, alsof ze dit gemist hebben in de jeugd of zelfs helaas mentaal zijn blijven hangen in het fantasiewereldje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |