abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2026 @ 23:35:24 #1
511221 Hetekip
Depressief
pi_221228393
Je probeert er wat van te maken. Maar de wereld is instabiel. Klimaat problemen maken woningbouw onmogelijk, geen nieuwe woningen betekent dat de prijzen alsmaar blijven stijgen.

Ondertussen daar een oorlog, hier een oorlog. En het heeft allemaal impact in de portemonnee. Er zijn mensen die zeggen: je moet je geen zorgen maken over dingen waar je geen invloed over hebt.

En inderdaad dat moet je niet, maar je kan ook niet zeggen dat het psychologisch niet uitmaakt, als je vaste lasten opeens met 10% omhoog gaan.

Dat heeft impact op je leven, en je kan dan wel stoïcijns zijn en zeggen: ik heb hier geen invloed over, maar het heeft wel zeker een effect op je leven.

Het leven is gewoon kut, en ondertussen alleen maar negativiteit in het nieuws. Af en toe zou ik me gewoon vol willen gieten met alcohol totdat ik gewoon niks meer meekrijg.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 3 juli 2026 @ 23:38:28 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221228414
Ah dat gevoel heb ik al jaren een beetje hetekip. Wat machteloos langs de zijlijn kijken.
Ach ja, af en toe probeer ik wat te neuken. Als ik morgen nog leef, goed. Als ik morgen niet leef, ook wel goed.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 23:38:54 #3
511221 Hetekip
Depressief
pi_221228417
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Ah dat gevoel heb ik al jaren een beetje hetekip. Wat machteloos langs de zijlijn kijken.
Ach ja, af en toe probeer ik wat te neuken. Als ik morgen nog leef, goed. Als ik morgen niet leef, ook wel goed.
Ja ik denk dat dat het leven dan maar is. Gewoon dat...
  Moderator vrijdag 3 juli 2026 @ 23:41:17 #4
18653 crew  D.
pi_221228438
Kun je niet gewoon hier verder?

R&P / het leven is een trieste bedoening
  vrijdag 3 juli 2026 @ 23:44:15 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221228460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:38 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja ik denk dat dat het leven dan maar is. Gewoon dat...
Wees ook niet jaloers op mensen die in een machtspositie zitten, die hebben vaak ontzettend veel stress en angst om macht/controle kwijt te raken. Ook mensen met heel veel geld, die zijn als de dood om dat geld en rijke imago te verliezen.

Ik probeer vaak te leven via een soort jedi of hippie code. Als je niets hebt te verliezen kun je nooit verliezen. Gewoon proberen om one te worden met the Force.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Forum Admin vrijdag 3 juli 2026 @ 23:45:55 #6
35723 crew  GGMM
pi_221228467
Ach

Ik heb even geen advies meer, want blijkbaar kan je het niet van je afzetten.
Een digitale knuffel dan maar!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221228475
Doe maar efkes geen nieuws meer kijken Kree.
Waarom zou je?
Vakman pur sang
pi_221228476
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe maar efkes geen nieuws meer kijken Kree.
Waarom zou je?
Of hete kip of Sebbeswensje oid
Vakman pur sang
  vrijdag 3 juli 2026 @ 23:49:10 #9
511221 Hetekip
Depressief
pi_221228481
quote:

[..]
@SebbeSwensje beschouw ik als mijn beste maatje
  roze zaterdag 4 juli 2026 @ 00:14:35 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221228683
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 00:32:07 #11
511221 Hetekip
Depressief
pi_221228871
quote:
Ja maar ik voel me weer zo.

De SS mag me opsluiten.
  roze zaterdag 4 juli 2026 @ 00:54:59 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221229048
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 00:32 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja maar ik voel me weer zo.

De SS mag me opsluiten.
Minder zuipen.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 01:02:07 #13
511221 Hetekip
Depressief
pi_221229097
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 00:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Minder zuipen.
de Duitse ss komt mij doden en dat moet ook zo zijn. Ik moet dood.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 01:16:52 #14
441859 crew  Lenny77
pi_221229178
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 01:02 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hé ik wil je topic niet sluiten maar kan je jezelf even uit deze spiraal halen?
Want de vorige keer is het nogal uit de hand gelopen.
Misschien kan je even terug naar dat topic gaan want daar stonden wat tips in om je te helpen en dat heeft het toen ook prima gedaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221229189
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 01:02 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Geweldig topic met een geweldige afsluiting ook.
pi_221229669
Heb je een idee hoe jij je beter zou kunnen voelen?

Hou je bijvoorbeeld van wandelen of fietsen in de natuur? In Nederland zijn genoeg mooie plekken. Er is inderdaad veel lelijkheid in de wereld, maar ook nog schoonheid.

Ik heb zelf geen last in die mate als jij, echter ik vind het wel moeilijk hoe de wereld is veranderd. Het lijkt voor mij soms weleens alsof we allemaal in Limbo zitten.
pi_221230064
Teleurstelling is:
Mayonaise verwachten en dan slagroom op je frikandel krijgen.
Of gaan slapen en 22 wekkers gezet hebben.
Of of denken dat dit een serieuze reactie is.

De wereld is waar jij je mee bezig houdt. Waar jij naar kijkt. En hoe jij je leven maakt.
pi_221230099
Lastige tijd om in te leven, snap het wel dat je er moeite mee hebt. Zelf kan ik af en toe ook in een dip zitten, zeker als het wat tegen zit. En dat is best vaak tegenwoordig. Probeer toch te genieten van kleine dingen. Wandeling in de natuur, of tuinieren helpt mij vaak. Zorg dat je afleiding hebt. Bedenk waar je nog wat aardigheid aan hebt.
Je klem zuipen gaat alleen voor meer narigheid zorgen, ik zie hier voorbeelden zat. Beter niet doen.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 09:54:44 #19
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221230741
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Zo sta ik er ook wel in ja, maar dan zonder het neuken. Ik ga me niet in de gekste bochten wringen om wat te neuken, want eigenlijk is het heel overrated allemaal. Kans op slechte seks is ook nog eens gigantisch.

Ik heb blijkbaar geen controle over de tests en dat is prima, maar dan hoef je niet zo veel meer van me te verwachten dan bedliggen.
quote:

[..]
Wij zijn allemaal elkaars kloon ja en jij die van jan_onderwater.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 10:02:44 #20
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221230774
-post die zeer verkeerd opgevat kan worden-

[ Bericht 64% gewijzigd door Lenny77 op 04-07-2026 10:52:16 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221230880
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:35 schreef Hetekip het volgende:
Klimaat problemen maken woningbouw onmogelijk, geen nieuwe woningen betekent dat de prijzen alsmaar blijven stijgen.
Is dit eigenlijk de kern waarom jij je nu zo klote voelt? Dat jij je vast voelt zitten in jouw leven? Je bent begin 30 - in the prime of your life - je wilt dat leven ook leiden, maar het gaat je allemaal veel moeilijker af dan je zou willen. Is dat het?

Je lijkt mij een goeie gast en ik gun je ook dat je van jouw leven kunt genieten. Als wij hier op FOK! iets voor jou kunnen betekenen, schroom niet om het te vragen!

Het klopt uiteraard wel dat het verloren energie om (teveel) aandacht te geven aan zaken waarover je geen controle hebt. Je hebt nou eenmaal geen invloed op het klimaat en op het weer. (En ook niet op al die Nederlanders die er hoe dan ook over klagen, ook als het prachtig weer is.) Maar waarom denk je dat klimaatproblemen invloed hebben op de beschikbaarheid van nieuwe woningen?
  zaterdag 4 juli 2026 @ 10:15:13 #22
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221230920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Is dit eigenlijk de kern waarom jij je nu zo klote voelt? Dat jij je vast voelt zitten in jouw leven? Je bent begin 30 - in the prime of your life - je wilt dat leven ook leiden, maar het gaat je allemaal veel moeilijker af dan je zou willen. Is dat het?

Je lijkt mij een goeie gast en ik gun je ook dat je van jouw leven kunt genieten. Als wij hier op FOK! iets voor jou kunnen betekenen, schroom niet om het te vragen!

Het klopt uiteraard wel dat het verloren energie om (teveel) aandacht te geven aan zaken waarover je geen controle hebt. Je hebt nou eenmaal geen invloed op het klimaat en op het weer. (En ook niet op al die Nederlanders die er hoe dan ook over klagen, ook als het prachtig weer is.) Maar waarom denk je dat klimaatproblemen invloed hebben op de beschikbaarheid van nieuwe woningen?
En hoe is het dan als je niet eens controle hebt over je eigen leven? Tuurlijk, ik kan nu besluiten om wel of geen Surinaamse broodjes te gaan halen. Maar dat ik hier op de hoek van de straat dan iemand tegenkom die zich voor mijn motor wil gooien of wie of wat ik tegenkom, daar wordt goed over nagedacht en dat is waar de controle ook stopt. Je kunt wel beweren dat ik altijd maar moet reageren en moet laten zien dat ik materiaal ben voor iets, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten.
pi_221231160
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En hoe is het dan als je niet eens controle hebt over je eigen leven? Tuurlijk, ik kan nu besluiten om wel of geen Surinaamse broodjes te gaan halen. Maar dat ik hier op de hoek van de straat dan iemand tegenkom die zich voor mijn motor wil gooien of wie of wat ik tegenkom, daar wordt goed over nagedacht en dat is waar de controle ook stopt. Je kunt wel beweren dat ik altijd maar moet reageren en moet laten zien dat ik materiaal ben voor iets, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Ik bedoel het niet als verwijt. Als het allemaal zo simpel was, had ik het zelf allang allemaal voor elkaar. En dat geldt voor heel veel anderen ook. Veel mensen worden inderdaad ongelukkig door omstandigheden die buiten hun macht hen overkomen.

Als iemand zichzelf voor jouw motor wilt gooien en jij voelt je vervolgens ontzettend schuldig nadat die persoon zwaargewond in het ziekenhuis ligt of het ongeluk niet heeft overleefd, verwijt ik het die persoon: niet zozeer dat hij ervoor kiest om zichzelf wat aan te doen, maar ook om jou daarmee te duperen. Zoiets zet je natuurlijk niet zomaar van je af; ik hoop wel dat je uiteindelijk voor jezelf besluit om je niet meer schuldig te voelen voor iets wat nooit jouw schuld was geweest.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 10:58:49 #24
441859 crew  Lenny77
pi_221231209
@Hetekip
Hou je even in de gaten of dit voor een groot stuk niet met het stoppen van je medicatie heeft te maken?
Je bent nogal plots gestopt met je antidepressiva toen je je een tijdje beter voelde na de verkoop van je huis EN je bent plots gestopt met je antipsychotica. En dit is nog niet zo heel lang geleden.
Dat je het even niet ziet zitten ivm de woningmarkt en de dingen die gaande zijn in de wereld: tot daar aan toe.
Maar je opmerkingen van de SS liggen meer in de psychotische hoek. Kan je aub contact opnemen met hulpverlening? Want als je dit nou laat door 'etteren' zonder iets te doen, dan ga je helemaal uit de bocht vliegen he?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 4 juli 2026 @ 11:04:41 #25
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221231252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik bedoel het niet als verwijt. Als het allemaal zo simpel was, had ik het zelf allang allemaal voor elkaar. En dat geldt voor heel veel anderen ook. Veel mensen worden inderdaad ongelukkig door omstandigheden die buiten hun macht hen overkomen.

Als iemand zichzelf voor jouw motor wilt gooien en jij voelt je vervolgens ontzettend schuldig nadat die persoon zwaargewond in het ziekenhuis ligt of het ongeluk niet heeft overleefd, verwijt ik het die persoon: niet zozeer dat hij ervoor kiest om zichzelf wat aan te doen, maar ook om jou daarmee te duperen. Zoiets zet je natuurlijk niet zomaar van je af; ik hoop wel dat je uiteindelijk voor jezelf besluit om je niet meer schuldig te voelen voor iets wat nooit jouw schuld was geweest.
Maar dan moeten we ook niet gaan doen alsof ik zelf controle heb over mijn leven en ik de koers bepaal, want dat is gewoonweg niet zo. En ik zie het niet zo zwart wit als dat het wel of niet mijn schuld is, want ook hieruit zou dan blijken dat ik er totaal geen controle over heb. Hierin zie ik juist meer controle voor mezelf en had ik beter kunnen opletten, rustiger kunnen rijden, me niet laten opjutten en me beter bewust kunnen zijn van de gevaarszetting. Dat die persoon niet ontoevallig zich voor mijn motor gooit doet daar niets aan af.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 11:34:24 #26
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221231641
Dit is gewoon een centenkwestie dit 'probleem'.
Stel dat je een Ledger had met 20 bitcoin erop dan was dit helemaal geen issue meer.
pindazakje
  zaterdag 4 juli 2026 @ 11:49:22 #27
483584 incel
they/them
pi_221231746
Daarom gewoon alleen voor jezelf zorgen fuck de wereld ze doen toch altijd wel alles waar ik het niet mee eens ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')