Ja ik denk dat dat het leven dan maar is. Gewoon dat...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Ah dat gevoel heb ik al jaren een beetje hetekip. Wat machteloos langs de zijlijn kijken.
Ach ja, af en toe probeer ik wat te neuken. Als ik morgen nog leef, goed. Als ik morgen niet leef, ook wel goed.
Wees ook niet jaloers op mensen die in een machtspositie zitten, die hebben vaak ontzettend veel stress en angst om macht/controle kwijt te raken. Ook mensen met heel veel geld, die zijn als de dood om dat geld en rijke imago te verliezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:38 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat het leven dan maar is. Gewoon dat...
Of hete kip of Sebbeswensje oidquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe maar efkes geen nieuws meer kijken Kree.
Waarom zou je?
@SebbeSwensje beschouw ik als mijn beste maatjequote:
Ja maar ik voel me weer zo.quote:
Minder zuipen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me weer zo.
De SS mag me opsluiten.
de Duitse ss komt mij doden en dat moet ook zo zijn. Ik moet dood.quote:
Hé ik wil je topic niet sluiten maar kan je jezelf even uit deze spiraal halen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
de Duitse ss komt mij doden en dat moet ook zo zijn. Ik moet dood.
Geweldig topic met een geweldige afsluiting ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
de Duitse ss komt mij doden en dat moet ook zo zijn. Ik moet dood.
Zo sta ik er ook wel in ja, maar dan zonder het neuken. Ik ga me niet in de gekste bochten wringen om wat te neuken, want eigenlijk is het heel overrated allemaal. Kans op slechte seks is ook nog eens gigantisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
Ah dat gevoel heb ik al jaren een beetje hetekip. Wat machteloos langs de zijlijn kijken.
Ach ja, af en toe probeer ik wat te neuken. Als ik morgen nog leef, goed. Als ik morgen niet leef, ook wel goed.
Wij zijn allemaal elkaars kloon ja en jij die van jan_onderwater.quote:
Is dit eigenlijk de kern waarom jij je nu zo klote voelt? Dat jij je vast voelt zitten in jouw leven? Je bent begin 30 - in the prime of your life - je wilt dat leven ook leiden, maar het gaat je allemaal veel moeilijker af dan je zou willen. Is dat het?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:35 schreef Hetekip het volgende:
Klimaat problemen maken woningbouw onmogelijk, geen nieuwe woningen betekent dat de prijzen alsmaar blijven stijgen.
En hoe is het dan als je niet eens controle hebt over je eigen leven? Tuurlijk, ik kan nu besluiten om wel of geen Surinaamse broodjes te gaan halen. Maar dat ik hier op de hoek van de straat dan iemand tegenkom die zich voor mijn motor wil gooien of wie of wat ik tegenkom, daar wordt goed over nagedacht en dat is waar de controle ook stopt. Je kunt wel beweren dat ik altijd maar moet reageren en moet laten zien dat ik materiaal ben voor iets, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk de kern waarom jij je nu zo klote voelt? Dat jij je vast voelt zitten in jouw leven? Je bent begin 30 - in the prime of your life - je wilt dat leven ook leiden, maar het gaat je allemaal veel moeilijker af dan je zou willen. Is dat het?
Je lijkt mij een goeie gast en ik gun je ook dat je van jouw leven kunt genieten. Als wij hier op FOK! iets voor jou kunnen betekenen, schroom niet om het te vragen!
Het klopt uiteraard wel dat het verloren energie om (teveel) aandacht te geven aan zaken waarover je geen controle hebt. Je hebt nou eenmaal geen invloed op het klimaat en op het weer. (En ook niet op al die Nederlanders die er hoe dan ook over klagen, ook als het prachtig weer is.) Maar waarom denk je dat klimaatproblemen invloed hebben op de beschikbaarheid van nieuwe woningen?
Ik bedoel het niet als verwijt. Als het allemaal zo simpel was, had ik het zelf allang allemaal voor elkaar. En dat geldt voor heel veel anderen ook. Veel mensen worden inderdaad ongelukkig door omstandigheden die buiten hun macht hen overkomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hoe is het dan als je niet eens controle hebt over je eigen leven? Tuurlijk, ik kan nu besluiten om wel of geen Surinaamse broodjes te gaan halen. Maar dat ik hier op de hoek van de straat dan iemand tegenkom die zich voor mijn motor wil gooien of wie of wat ik tegenkom, daar wordt goed over nagedacht en dat is waar de controle ook stopt. Je kunt wel beweren dat ik altijd maar moet reageren en moet laten zien dat ik materiaal ben voor iets, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten.
Maar dan moeten we ook niet gaan doen alsof ik zelf controle heb over mijn leven en ik de koers bepaal, want dat is gewoonweg niet zo. En ik zie het niet zo zwart wit als dat het wel of niet mijn schuld is, want ook hieruit zou dan blijken dat ik er totaal geen controle over heb. Hierin zie ik juist meer controle voor mezelf en had ik beter kunnen opletten, rustiger kunnen rijden, me niet laten opjutten en me beter bewust kunnen zijn van de gevaarszetting. Dat die persoon niet ontoevallig zich voor mijn motor gooit doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet als verwijt. Als het allemaal zo simpel was, had ik het zelf allang allemaal voor elkaar. En dat geldt voor heel veel anderen ook. Veel mensen worden inderdaad ongelukkig door omstandigheden die buiten hun macht hen overkomen.
Als iemand zichzelf voor jouw motor wilt gooien en jij voelt je vervolgens ontzettend schuldig nadat die persoon zwaargewond in het ziekenhuis ligt of het ongeluk niet heeft overleefd, verwijt ik het die persoon: niet zozeer dat hij ervoor kiest om zichzelf wat aan te doen, maar ook om jou daarmee te duperen. Zoiets zet je natuurlijk niet zomaar van je af; ik hoop wel dat je uiteindelijk voor jezelf besluit om je niet meer schuldig te voelen voor iets wat nooit jouw schuld was geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |