Denk dat vrouwen die geilen op mannenvoeten niet bestaand zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:19 schreef incel het volgende:
Welke vrouw wil er foto's van mijn voeten? Hebben ook echt mega dikke eeltknobbels het is net alsof ik 6 tenen heb
Die bestaan wel. Maar dat gaat vaak samen met een vorm van vernedering. Dus dames die het opwindend vinden om 'gedwongen' worden voeten te aanbidden die ze helemaal niet aantrekkelijk vinden. De dwang is uiteraard geen werkelijke dwang. Het is spel. Met 100% consent.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen die geilen op mannenvoeten niet bestaand zijn
Ja ok, op die manier wel. Maar dan is de focus niet de voet maar de vernedering.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die bestaan wel. Maar dat gaat vaak samen met een vorm van vernedering. Dus dames die het opwindend vinden om 'gedwongen' worden voeten te aanbidden die ze helemaal niet aantrekkelijk vinden. De dwang is uiteraard geen werkelijke dwang. Het is spel. Met 100% consent.
Beetje net zoals ik niet op dames met overgewicht val, maar ik wel opgewonden raak van het idee dat er eentje op mijn gezicht zit.
Ja klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ok, op die manier wel. Maar dan is de focus niet de voet maar de vernedering.
Bij iemand met een voetfetisj is de voet de hemel en het te verafgoden lichaamsdeelquote:
De vraag is wat heb ik hier boven net allemaal gelezen.quote:
Ja jawel. Maar ook dat gaat zelden zonder andere vormen van bdsm, fetisj.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bij iemand met een voetfetisj is de voet de hemel en het te verafgoden lichaamsdeel
Ik ken ze alleen in de pure vormquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja jawel. Maar ook dat gaat zelden zonder andere vormen van bdsm, fetisj.
Dat iemand enkel een voetfetisj heeft en daar verder niets bij komt kijken is een zeldzaamheid.
Ik had het laatst ergens gezien weet ff niet meer waarquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen die geilen op mannenvoeten niet bestaand zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |