SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet wel dat zwangerschap erg zwaar kan zijn, met name in het begin en op het eind.Ik had ooit een collega die de volledige periode door bleef werken.
Op een gegeven moment was het van: "Zo, ik ga even naar huis een kind ter wereld brengen en ik ben zo weer terug."
De volgende dag was de kleine geboren en 1 of 2 weken later kwam ze elke dag met de baby op het werk, stug doorwerken!![]()
Zou dit dubbel verdienen zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:20 schreef ToT het volgende:
Ik had ooit een collega die de volledige periode door bleef werken.
Op een gegeven moment was het van: "Zo, ik ga even naar huis een kind ter wereld brengen en ik ben zo weer terug."
De volgende dag was de kleine geboren en 1 of 2 weken later kwam ze elke dag met de baby op het werk, stug doorwerken!
@de_boswachter is dit geil?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:20 schreef ToT het volgende:
Doet me denken aan toen ik een Afrikaanse vriendin had.
..
Overigens heb ik die dame wel mokerhard liggen neuken, dus dat eerste excuus was al ongeldig gemaakt!
Vrouwen kiezen er zelf voor om zwanger te worden of nemen zelf het risico.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:32 schreef Cupfighter het volgende:
Als je denkt dat het niet meer erger kan bij deze TS
En dan janken dat hij geen vriendin kan vinden
Denk dat wij mannen blij mogen zijn, geen last van die maandelijkse periode, en een kind op de wereld zetten is niet niks
Wat gemakkelijk zegquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen kiezen er zelf voor om zwanger te worden of nemen zelf het risico.
Genoeg vrouwen die liegen over het slikken van anticonceptie waardoor de man vervolgens 18 jaar lang alimentatie mag betalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat gemakkelijk zeg
Een man wil toch net zo graag een kind
Ja leuk, maar dat is weer compleet een ander onderwerp. En ik vraag me af of dat echt zo vaak gebeurt zoals jij stelt met 'genoeg vrouwen '.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die liegen over het slikken van anticonceptie waardoor de man vervolgens 18 jaar lang alimentatie mag betalen.
Seks met jou is wel een risico ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen kiezen er zelf voor om zwanger te worden of nemen zelf het risico.
Dat heeft niets met dit onderwerp te makenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die liegen over het slikken van anticonceptie waardoor de man vervolgens 18 jaar lang alimentatie mag betalen.
Dat sommige mannen geen kinderen willen maar hun vrouw/vriendin/ONS wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat heeft niets met dit onderwerp te maken
Wat heeft dat te maken dat vrouwen zich volgens jou aanstellen , helemaal niets dusquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat sommige mannen geen kinderen willen maar hun vrouw/vriendin/ONS wel.
Moet kunnen toch, maar dan wel onbetaald.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een verloskundige wil dat vrouwen 9(!) maanden verlof krijgen (https://www.ad.nl/zoeterm(...)t-even-bij~a89bd4c8/) vanwege hun eigen keuze om zwanger te worden.
Doe niet zo autistisch, je snapt de relevantie heus wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken dat vrouwen zich volgens jou aanstellen , helemaal niets dus
Niet iedereen heeft jouw iq hequote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Doe niet zo autistisch, je snapt de relevantie heus wel.
Er is geen relevantiequote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Doe niet zo autistisch, je snapt de relevantie heus wel.
Ik bash geen vrouwen, alleen luie personen die op onze kosten 9 maanden op de bank willen hangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is geen relevantie
Jij wil gewoon vrouwen bashen
'Op de bank willen hangen'quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik bash geen vrouwen, alleen luie personen die op onze kosten 9 maanden op de bank willen hangen.
Willen. Mag je toch gewoon willen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
'Op de bank willen hangen'
Met een baby zit dat er nou niet bepaald in.
Zwart leren bankstel met roze kussentjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Bij mij zou dat niet bij het interieur passen helaas.
@flipsen @Seven. @Six.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zwart leren bankstel met roze kussentjes?
Begin dan je eigen bedrijf zodat jij je standpunt in praktijk kunt brengen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een verloskundige wil dat vrouwen 9(!) maanden verlof krijgen (https://www.ad.nl/zoeterm(...)t-even-bij~a89bd4c8/) vanwege hun eigen keuze om zwanger te worden. Als ik een eigen bedrijf zou hebben en dit zou worden geïmplementeerd, dan zou er dus geen vrouw meer aangenomen worden. De pampergeneratie wil zo min mogelijk werken. Net zo'n onzin als zitplaatsen moeten afstaan aan zwangere vrouwen in het ov of in wachtruimtes. Het is tenslotte hun eigen keuze en daar moet de rest maar voor opdraaien. Het begint bijna aanlokkelijk te worden om te doen alsof ik zwanger ben, aangezien alle voordeeltjes die ermee komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |