Op deze website is sinds enige tijd een Tokkie aanwezig, al reeds enkele jaren, die op dit moment weigert nog enige spatie te gebruiken. Het lijkt dus alsof die Tokkie hele vreemde zinnen schrijft, maar het is dus een test of dit een leuk spelletje zou kunnen zijn waarin mensen hun eigen verhaaltjes schrijven waarbij spatiegebruik niet de bedoeling is, net zoals andere leestekens. Daarom heeft het tijd nodig voordat je dit zomaar kan lezen, want zonder spatiegebruik weet ik het ook niet meer.
Hiernaast zegt ook de spellingscorrectie dat alle tekst die ik nu hier neerschrijf fout is, maar je weet hoe het gaat, want in het Engels hebben veel samengestelde woorden een spatie, maar in het Nederlands is die spatie er dus niet. Daarom zijn er ook websites die gaan over het gebruik van de spatie in het Nederlands, want "binnen band is gratis", maar "buiten band kost 30 euro". Dus als je "binnen de band" voor je fiets koopt, volgens de spatiegebruik-website, is de "buitenband" ook gratis, omdat alleen zelfstandige naamwoorden een hoofdteken hebben.
Is dit topic bedoeld voor mensen die willen ervaren hoe het is als er in de Nederlandse taal geen spatie zou bestaan? Omdat ik aangeef dat dit een spel is op deze website, is uiteraard naast de spatie ook de interpunctie niet bestaand. Er zijn ook echt talen waarin mensen helemaal geen interpunctie of spatie gebruiken. Dus alhoewel deze tekst heel lang lijkt, is het in werkelijkheid maar één woord, want je mag in dit spel zelf regels gaan bedenken.
Dit op mijn verzoek kan worden aangepast zoals jij dat leuk zou vinden, maar ik weet niet of dit op een mobiel mogelijk is, waarbij ik denk van niet. Oeps, sorry, bijna interpunctie gebruikt. Het invoeren van hyperlinks is volgens het spel wat ik nu probeer te bedenken, samen met jullie, dat jullie de verdere spelregels bedenken, waarbij je gerust mag reageren met interpunctie of normale spelling met spatie, maar dat dit niet onder deze spelregels valt van dit topic.
Spelregels... oeps... I did it again
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.