Ik ben overtuigd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:56 schreef 3rr0r het volgende:
Interview met Infantino op FOX. Hij verdedigt zich betreft de hydration breaks. Dat het puur gelijke omstandigheden voor de spelers is, reclamecontracten waren al getekend, FIFA verdient er geen cent extra aan. Ja de tv-zenders maken er wel of geen gebruik van. Hij zegt dat we zien dat de breaks de intensiteit van het spel ten goede komt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:56 schreef 3rr0r het volgende:
Interview met Infantino op FOX. Hij verdedigt zich betreft de hydration breaks. Dat het puur gelijke omstandigheden voor de spelers is, reclamecontracten waren al getekend, FIFA verdient er geen cent extra aan. Ja de tv-zenders maken er wel of geen gebruik van. Hij zegt dat we zien dat de breaks de intensiteit van het spel ten goede komt.
Even ter verdediging: je merkt wel dat het veel minder vaak stil ligt nu er eindelijk iets gedaan is tegen al die gesimuleerde zware blessures. Dat betekent wel dat het intensiever wordt. Je zou het moeten testen, maar het zou zomaar kunnen dat de boel meer in zou kakken als je die breaks niet hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ik denk dat het geen leugen is.quote:
Er werd 3 minuten doorgespeeld omdat er 3 minuten gejuicht wordt door de Portugezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 07:04 schreef Zorro het volgende:
Prachtig, dat walgelijk 3 minuten meer door laten spelen dan aangegeven niet beloond. Achterlijk gedoe.
En misschien dat iedereen die afschaffen buitenspel een stom idee vond nu een keer na gaat denken?
Dat is wel zo maar de verhouding is zoek.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er werd 3 minuten doorgespeeld omdat er 3 minuten gejuicht wordt door de Portugezen.
Daar is niks mis mee.
Jammer voor Kroatiè, die lieten in de tweede helft eindelijk toch nog even zien wat ze kunnen. Helaas onvoldoende en Portugal over de hele wedstrijd wel beter, maar jammer dat het dan moest via een pingel voor iets wat 20x per wedstrijd gebeurt (maar wel dom van Vlasic) en met weer een late goal. Wel een heerlijk stukje drama weer, deze ronde levert echt zwaar met lastminute doelpunten, moeizame beslissingen, comebacks etc.
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar de verhouding is zoek.
Gebeurt dit in de 90 minuten dan wordt er veel minder voor bijgeteld. In blessuretijd/verlenging is dat naar verhouding altijd veel meer.
Ik snap nog altijd niet waarom zuivere speeltijd niet wordt ingevoerd, dan ben je van heel dit gedoe af.
Het is er wel een, maar ik vraag het me af jaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Die pingel was er echt geen 1 geworden aan de andere kant.
Op Zuid-Afrika Canada na levert de laatste 32 veel topshows af. En Frankrijk was te goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er werd 3 minuten doorgespeeld omdat er 3 minuten gejuicht wordt door de Portugezen.
Daar is niks mis mee.
Jammer voor Kroatiè, die lieten in de tweede helft eindelijk toch nog even zien wat ze kunnen. Helaas onvoldoende en Portugal over de hele wedstrijd wel beter, maar jammer dat het dan moest via een pingel voor iets wat 20x per wedstrijd gebeurt (maar wel dom van Vlasic) en met weer een late goal. Wel een heerlijk stukje drama weer, deze ronde levert echt zwaar met lastminute doelpunten, moeizame beslissingen, comebacks etc.
Frankrijk te goed en Oostenrijk te slecht. Zuid-Afrika - Canada was een verschrikking maar gelukkig wel een verlossing in extra tijd. Maar weinig potjes met meer dan 1 goal verschil, veel late goals, hoop afgekeurde goals etc ookquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Op Zuid-Afrika Canada na levert de laatste 32 veel topshows af. En Frankrijk was te goed.
Inderdaad. Wel mooi om te zien dat Spanje het niveau omhoog krikte. Ik weet het is maar Oostenrijk, maar dit niveau haalden ze niet tegen Kaapverdie en Uruquay. Al waren ze in de omschakeling nog wel kwetsbaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk te goed en Oostenrijk te slecht. Zuid-Afrika - Canada was een verschrikking maar gelukkig wel een verlossing in extra tijd. Maar weinig potjes met meer dan 1 goal verschil, veel late goals, hoop afgekeurde goals etc ook
Ik heb wel heel veel zin in de klassieke burenruzie met Portugal. Altijd lekker om die naar huis te sturen, da's niet voor het eerst.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel mooi om te zien dat Spanje het niveau omhoog krikte. Ik weet het is maar Oostenrijk, maar dit niveau haalden ze niet tegen Kaapverdie en Uruquay. Al waren ze in de omschakeling nog wel kwetsbaar.
Ik MOET wel voor Spanje zijn, anders vermoord mijn schoonfamilie mij. Maar ik kan toch niet echt juichen voor Yamal en al dat gerol. Wel zin in deze pot trouwens. Samen met Mexico-Engeland, en Brazilie-Noorwegen mijn favoriet denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel zin in de klassieke burenruzie met Portugal. Altijd lekker om die naar huis te sturen, da's niet voor het eerst.
Een nederlaag zou wel erg pijnlijk zijn natuurlijk, net als tegen Marokko 4 jaar terug
Spanje is over de hele linie toch gewoon beter dan Portugal? Geen garanties uiteraard.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel zin in de klassieke burenruzie met Portugal. Altijd lekker om die naar huis te sturen, da's niet voor het eerst.
Een nederlaag zou wel erg pijnlijk zijn natuurlijk, net als tegen Marokko 4 jaar terug
Ik acht ONS wel favoriet ja, maar het luizige Portugal moet je nooit onderschatten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanje is over de hele linie toch gewoon beter dan Portugal? Geen garanties uiteraard.
Bij de wedkantoren lijkt er weinig twijfel te zijn maar ik geef Portugal best een 1/3 kans.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanje is over de hele linie toch gewoon beter dan Portugal? Geen garanties uiteraard.
Als je ze 1 op 1 vergelijkt valt dat nog wel mee. Maar Portugal heeft een trainer van het niveau Koeman.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Frankrijk lijkt inderdaad een klasse apart.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Op Zuid-Afrika Canada na levert de laatste 32 veel topshows af. En Frankrijk was te goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |