Ga je dan alleen met je wolven shirt aan patat vreten en je vette vingers aan je shirt afvege of wat doe je daarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is een juiste samenvatting, en nu?
Niet iedereen wil alleen maar binnen op de zolderkamer zitten.
Vergeet het matje niet. Ik denk dat ts sowieso een vies matje heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ga je dan alleen met je wolven shirt aan patat vreten en je vette vingers aan je shirt afvege of wat doe je daar
Als dat is wat jij op een gemiddeld dagje naar een pretpark doet dan snap ik dat je er geen zak aan vindt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ga je dan alleen met je wolven shirt aan patat vreten en je vette vingers aan je shirt afvege of wat doe je daar
Goed zo pak ze man, mensen die slecht over pretparken praten snappen zelf niet hoe het is om plezier te maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als dat is wat jij op een gemiddeld dagje naar een pretpark doet dan snap ik dat je er geen zak aan vindt.
Maar ik heb ook gewoon een kind die de Efteling heel leuk vindt. Ik snap dat dat een raar concept is voor de gemiddelde FOK!ker omdat je seks moet hebben om een kind te krijgen, dus ik had het kunnen verwachten dat een abonnement hebben hier raar gevonden zou worden.
Mooi inkijkje in de onderkant van de samenlevingquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als dat is wat jij op een gemiddeld dagje naar een pretpark doet dan snap ik dat je er geen zak aan vindt.
Maar ik heb ook gewoon een kind die de Efteling heel leuk vindt. Ik snap dat dat een raar concept is voor de gemiddelde FOK!ker omdat je seks moet hebben om een kind te krijgen, dus ik had het kunnen verwachten dat een abonnement hebben hier raar gevonden zou worden.
Goed verhaal, doen we niets mee.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:04 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Mooi inkijkje in de onderkant van de samenleving
Samen met koetlife in de coaster vrouw aanzoek doenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Koetlifequote:Op maandag 6 juli 2026 13:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Samen met koetlife in de coaster vrouw aanzoek doen
Het zit je niet lekker he die kritiek.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb echt nog nooit van m'n leven van Koetlife gehoord, dus even gegoogled. Ik moet zeggen dat zo iemand kennen (/je bezig houden met influencers) meer over je zegt dan het hebben van een abonnement op een pretpark.
Er is hier maar 1 iemand die nogal getriggerd is omtrent dit onderwerp.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Het zit je niet lekker he die kritiek.
OnzekereDude?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 iemand die nogal getriggerd is omtrent dit onderwerp.
Hint: ik ben het niet
Degene die nog eens een extra topic heeft aangemaakt over volwassenen met een abonnement op een pretpark natuurlijkquote:
Vervelend was dat je maar je kon je inhoudenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Degene die nog eens een extra topic heeft aangemaakt over volwassenen met een abonnement op een pretpark natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |