abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2026 @ 09:48:06 #101
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221230680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:14 schreef the-eye het volgende:

[..]
Voor mij is het 30 jaar geleden dus ik loop er de deur ook niet echt plat maar wat merk je er als toerist van dat Erdogan aan de macht is?
Het gaat er toch niet om wat je er van merkt? Ik wil gewoon niet naar een land met een dictatoriaal regime. Zo zou ik naar heel veel andere landen ook niet gaan. En zeker niet als dat regime ook nog eens islamitisch is. :r
  zaterdag 4 juli 2026 @ 09:55:05 #102
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221230744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 14:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Oh ja, die heb je ook nog: PVV-stemmers die naar Turkije gaan met vakantie. Dan spoor je dubbel niet.
Het is inconsequent en hypocriet in mjn optiek.
Je hebt toch ook zat progressieven die een city trip naar Boedapest of Warschau maken? Dit terwijl men het conservatisme en gebrek aan diversiteit van zulke landen verafschuwd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 4 juli 2026 @ 10:30:22 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221231036
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:48 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Het gaat er toch niet om wat je er van merkt? Ik wil gewoon niet naar een land met een dictatoriaal regime. Zo zou ik naar heel veel andere landen ook niet gaan. En zeker niet als dat regime ook nog eens islamitisch is. :r
Ik vraag me alleen af hoever dat gaat; Was Hongarije onder Orban ook een no go of is de VS door Trump momenteel "onbereikbaar" voor je? Spanje is een democratie maar daar zetten ze de poorten weid open voor Afrika, ga je daar dan momenteel ook niet heen?
Was Oekraine voor de oorlog een optie? Zgn een democratie maar in werkelijkheid een grote corrupte bende met nazi's aan boord
  zaterdag 4 juli 2026 @ 10:41:47 #104
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221231164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:30 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik vraag me alleen af hoever dat gaat; Was Hongarije onder Orban ook een no go of is de VS door Trump momenteel "onbereikbaar" voor je? Spanje is een democratie maar daar zetten ze de poorten weid open voor Afrika, ga je daar dan momenteel ook niet heen?
Was Oekraine voor de oorlog een optie? Zgn een democratie maar in werkelijkheid een grote corrupte bende met nazi's aan boord
Ik ik zou inderdaad niet naar Amerika gaan met idioot Trump aan de macht en onder Orban zou ik zeker niet naar Hongarije gegaan zijn nee. Je bewering over Spanje snap ik niet helemaal de regering is gewoon democratisch dus als zij die mensen willen legaliseren vind ik dat oliedom, maar geen reden om niet meer naar prachtige stad Madrid te gaan bijvoorbeeld. Oekraïne zou ik ook niet snel heen gaan nee, niet voor de oorlog en zeker nu niet.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. En waarom interesseert het jou zoveel welke landen er wel en niet op mijn to visit lijstje staan? Wil je nu een "aha nu heb ik je!" Momentje voor jezelf creëren ofzo? :')
  zaterdag 4 juli 2026 @ 10:47:08 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221231176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:41 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ik ik zou inderdaad niet naar Amerika gaan met idioot Trump aan de macht en onder Orban zou ik zeker niet naar Hongarije gegaan zijn nee. Je bewering over Spanje snap ik niet helemaal de regering is gewoon democratisch dus als zij die mensen willen legaliseren vind ik dat oliedom, maar geen reden om niet meer naar prachtige stad Madrid te gaan bijvoorbeeld. Oekraïne zou ik ook niet snel heen gaan nee, niet voor de oorlog en zeker nu niet.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. En waarom interesseert het jou zoveel welke landen er wel en niet op mijn to visit lijstje staan? Wil je nu een "aha nu heb ik je!" Momentje voor jezelf creëren ofzo? :')
Ik begreep en begrijp je standpunt niet helemaal en vraag dan om wat toelichting maar als het zo is dat jij op mijn reactie kan reageren en ik daarna m'n mond moet houden kan je mooi mn kont kussen hoor Pleurt effe gauw op zeg :')
  zaterdag 4 juli 2026 @ 11:23:23 #106
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221231511
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:47 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik begreep en begrijp je standpunt niet helemaal en vraag dan om wat toelichting maar als het zo is dat jij op mijn reactie kan reageren en ik daarna m'n mond moet houden kan je mooi mn kont kussen hoor Pleurt effe gauw op zeg :')

Het standpunt is: niet naar landen waar een dictatoriaal of overduidelijk corrupt regime heerst. Dat is niet zo ingewikkeld. En dat snapte je best, je dacht alleen iemand te kunnen pakken met een: "ha zie je wel, hypocriet!" Daarom snap ik je rare vraag over Spanje ook niet. Dat heeft niks met de overheids situatie te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')