Dit is niet hetzelfdequote:Op woensdag 1 juli 2026 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:coolmama
@:coolman
@:coolmanman
@:coolbabe
@:coolbeer
@:cooleguy
@:coolegast
Coolquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:22 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat nu hij tijd over heeft hij nu bondscoach van het Nederlands elftal wordt
Als jij in de maling wordt genomen zul je ook slecht om kunnen gaan met verandering. Heeft helemaal niets te maken met autist zijn of een extreem zeldzame vorm van autisme hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:08 schreef Elan het volgende:
Het is algemeen bekend dat autisten slecht met veranderingen om kunnen gaan.
Waarom niet? Ik spring in elk geval niet op de "deze user is de reden waarom FOK! dood is" bandwagon. Jullie vinden elke keer wel weer een ander.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vooral allemaal opkomen voor Mikeytt
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als jij in de maling wordt genomen zul je ook slecht om kunnen gaan met verandering. Heeft helemaal niets te maken met autist zijn of een extreem zeldzame vorm van autisme hebben.
[..]
Waarom niet? Ik spring in elk geval niet op de "deze user is de reden waarom FOK! dood is" bandwagon. Jullie vinden elke keer wel weer een ander.
Ja, handig. Nog minder users...quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef Elan het volgende:
Volg zijn voorbeeld en donder dan lekker op.
Dit inderdaad. Altijd bereid om anderen die het minder hebben de grond in te trappen en voor de bus gooien.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:35 schreef DrRobotnik het volgende:
Een groot gemis, mocht er eventueel een topic zijn over de woningmarkt of in zijn algemeen dat mensen moeilijker rond kunnen komen dan ben ik bereid om de taak van CoolGuy over te nemen door iedereen te laten weten over de overwaarde op mijn woning en dat de problemen van andere mensen mij geheel niet boeien.
Ach, iedere gek zijn gebrek toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Altijd bereid om anderen die het minder hebben de grond in te trappen en voor de bus gooien.
Ik vond dat altijd een zeer verwerpelijke attitude. Geen greintje sociaal benul. Heb daar vaak over geruzied zonder er verder ook maar iets aan te kunnen doen.
Mee eens hoor, maar ik wil niet openlijk mensen wegjagen (tenzij het flauwekullie is in de KLB-SC).quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Ik word doodziek van lui die alleen maar zeiken over beleid en FOK! doodverklaren.
Volg zijn voorbeeld en donder dan lekker op.
Dit is vast @chilledude of @onzekeregastquote:
Die vlieger gaat op voor vrijwel elk Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:34 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Ja, handig. Nog minder users...
En doodverklaren niet meteen maar echt goed gaat het ook niet.
Ik heb echt geen idee, FOK! is het enige forum waar ik kom.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vlieger gaat op voor vrijwel elk Nederlandstalig forum.
Je kan er ook het beste van maken zolang het nog duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |