Werd gewerkt dacht ik gelezen te hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:09 schreef Zoddie het volgende:
Schijnbaar viel de stroom eerst uit en een paar minuten later ging het brandalarm.
Dan denk ik dat er iets flink fout is gegaan bij de voorzieningen van de flat.
AI zegt; met de auto is het plm 9 a 12 km.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Minstens 5 doden
Bij de brand zijn al zeker vijf dodelijke slachtoffers gevallen. Dat wordt bevestigd aan VTM NIEUWS. Dat aantal kan nog oplopen, want de brandweer is in het gebouw nog op zoek naar andere mogelijke slachtoffers.![]()
Is Linkeroever bij Luchtbal toevallig? @:Lenny @:capuchon_jongen
Ah nee dan ist het op een andere plek. Ik ging vroeger nog weleens met de trein naar Antwerpen, en dan reed de trein altijd langs Luchtbal. En daar staan veel knoeperts van flats.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
AI zegt; met de auto is het plm 9 a 12 km.
Tijd hangt af van de drukte.
https://www.google.com/se(...)sclient=gws-wiz-serp
Anders kon ie ook geen interview geven hequote:Op woensdag 1 juli 2026 13:06 schreef maily het volgende:
Vreselijk ......
In de liveblog ook een interview met iemand die nog op tijd kon ontsnappen.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Anders kon ie ook geen interview geven he
Nu denk ik even aan hoe het bij mij in appartement zit, ik heb een brandalarm maar die zit verder niet gekoppeld met de buren oid. (kleine woontoren van 7 verdiepingen met volgens mij iets van 35 appartementen)quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:09 schreef Zoddie het volgende:
Schijnbaar viel de stroom eerst uit en een paar minuten later ging het brandalarm.
Dan denk ik dat er iets flink fout is gegaan bij de voorzieningen van de flat.
Kilometer of 7.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Minstens 5 doden
Bij de brand zijn al zeker vijf dodelijke slachtoffers gevallen. Dat wordt bevestigd aan VTM NIEUWS. Dat aantal kan nog oplopen, want de brandweer is in het gebouw nog op zoek naar andere mogelijke slachtoffers.![]()
Is Linkeroever bij Luchtbal toevallig? @:Lenny @:capuchon_jongen
Had dat nog nooit gezien, maar in Nederland zijn P2000 berichten semi public, ik kan me voorstellen dat ze ook zoiets hebben bij jullie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of ik begin een echte boomer te worden maar sinds wanneer kan je zien op Google maps of er een gebouw in brand staat![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |