Dit valt in de categorie “ik hou van appels maar niet van fruit”.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:58 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben gelukkig Christelijk en mijn vrouw ook.
Daarnaast wat is ´´accepteren´´? We zijn getrouwd, ik ben en zal haar trouw blijven en hou van haar.
Dus ja ik ´´accepteer´´ het.
Maar ik zou er zeker niet blij van worden als zij ineens katholiek, moslims of wat dan ook zou worden.
In dit geval "ik houd van fruit, maar niet van appels", wat gewoon valid is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:07 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dit valt in de categorie “ik hou van appels maar niet van fruit”.
Nou, nee absoluut niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:07 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dit valt in de categorie “ik hou van appels maar niet van fruit”.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:09 schreef miss_sly het volgende:
Op zichzelf zou me dat niet uitmaken, het is vooral belangrijk wat de praktische uitwerking is.
Als ik dan voortaan constant moet aanhoren hoe geweldig dat geloof is, hij bezig blijft me te bekeren, we op bepaalde dagen niets meer kunnen doen omdat hij naar een gebedshuis moet of aan bepaalde religieuze verplichtingen moet voldoen, hebben we wel een probleem.
Dat staat er toch.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:05 schreef Kottnauer het volgende:
zich bekeert schrijf je met een t aan het eind
quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Don’t stick your dick in crazy zeggen ze bij ons op de Veluwe.
Jij misschien, ik niet per se.Een SGP-christen verschilt zeker op specifieke waardes die ik belangrijk vind zoals LGBTQ, abortus en euthenasie van mening.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Christelijk niet erg. De meeste van die waardes deel je toch wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |