dat zou verschrikkelijk zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste periode ging nog wel
Maar niet meer terecht dat ie nu stopt. Hopelijk drukt Nigel de Jong niet Michael Reiziger door. Deze groep ontbeert al natuurlijke leiders, dan moet je er wel een trainer op zetten met uistraling en daadkracht.
Alleen lijkt Nigel de Jong mij ook totaal niet geschikt in zijn functie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar niet meer terecht dat ie nu stopt. Hopelijk drukt Nigel de Jong niet Michael Reiziger door. Deze groep ontbeert al natuurlijke leiders, dan moet je er wel een trainer op zetten met uistraling en daadkracht.
Dat EK had ongetwijfeld een stuk beter gegaan als we niet Drank de Boer hadden gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misleidende ttquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:06 schreef raptorix het volgende:
Neemt ontslag? Het lijkt me dat KNVB een afkoopsom eist en dat mijnheer flink gaat betalen om zijn contract af te kopen.
Dat zegt niemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:10 schreef Moass het volgende:
Heerlijk al dat commentaar, zelf zullen jullie het veeeeeeel beter kunnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja of Sylvana Simons.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
Sarina Wiegman zou een goede opvolger zijn!
Ook daar ben ik het mee eens, maar er lijkt nu eenmaal toch een soort gevoel bij de KNVB te zitten om soms ook mensen in het zadel te houden om andere criteria dan of ze daadwerkelijk functioneren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen lijkt Nigel de Jong mij ook totaal niet geschikt in zijn functie.
Goede.quote:
Contract loopt af op 31-7. Dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:06 schreef raptorix het volgende:
Neemt ontslag? Het lijkt me dat KNVB een afkoopsom eist en dat mijnheer flink gaat betalen om zijn contract af te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |