Dan heeft Jan Roelfs toch niet gelijk Hans.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want jij dicht zweden enige kans toe tegen Frankrijk? Wie doet er nou raar
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want jij dicht zweden enige kans toe tegen Frankrijk? Wie doet er nou raar
Dat is meer iets voor Oostenrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is typisch voor deze Fransen inderdaad, dat ze vol gas geven.
Laten hangen voor als de president de cup komt uitreikenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De vlaggetjes kunnen nu definitief naar zolder.
Excuus dan :-)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik denk dat we hetzelfde bedoelen
Of vannacht?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik gisteren ook tot 90 seconden voor het einde of zo
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Noorwegen -Zweden zou een leuke derby zijn. Maar ik denk dat de kans groter is dat ik de lotto win dan dat Zweden van Frankrijk wint.
Ik heb ook meer zin in Frankrijk - Marokko dan Noorwegen - Marokko.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Noorwegen -Zweden zou een leuke derby zijn. Maar ik denk dat de kans groter is dat ik de lotto win dan dat Zweden van Frankrijk wint.
True maar ik zie CIV niet meer scorenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik gisteren ook tot 90 seconden voor het einde of zo
Noorwegen moet toch tegen Brazilië ?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook meer zin in Frankrijk - Marokko dan Noorwegen - Marokko.
Ha had al door dat ik de bal heb mis geslagenquote:
Ivoorkunstenarenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ivoorkustenaren hebben eervol gestreden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |