Koeman kijk eens dom....quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:43 schreef Alpha0 het volgende:
Koeman snapt niet dat hij niet wordt afgemaakt omdat hij 5 verdedigers opstelt. Hij wordt afgemaakt omdat hij slechts 2 middenvelders heeft opgesteld.
Het gaat niet om statistieken bij je club, dat is dus dezelfde fout die Koeman ook maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:09 schreef kalinhos het volgende:
Vervolgens attendeert iemand hier op de vrij goede statistieken van Berghuis met penalty’s en dan is je tegenargument: ja maar Brobbey tegen Panathinaikos dan?
Dat probleem zagen we ook tegen Japan. Toen we voorstonden gingen me massaal teruglopen.Allerlei verdedigend ingestelde spelers werden ingebracht. Niemand met snelheid of creativiteit voorin die het hun verdediging lastig maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je gewoon een keer een voorsprong weet uit te spelen heb je die pingels ook niet nodig.
Ben jij eigenijk beschikbaar als bondscoach?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat probleem zagen we ook tegen Japan. Toen we voorstonden gingen me massaal teruglopen.Allerlei verdedigend ingestelde spelers werden ingebracht. Niemand met snelheid of creativiteit voorin die het hun verdediging lastig maakt.
Maar goed, we moeten ons wel realiseren dat we geen spelers van het kaliber Robben, Van Persie, Sneijder, Wijnaldum, Van der Vaart en een fitte Depay (zoals hij in 2014 was) in ons team hebben.
Nee, maar ik heb die ambitie ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben jij eigenijk beschikbaar als bondscoach?
ik ben wel gevraagd al, men zei me dat de leeftijd van 75 geen enkele belemmering is, alleen dat ik soms vergeet waar de bal is, dat is iets minderquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben jij eigenijk beschikbaar als bondscoach?
En dat je steeds moet vragen waar je bent en waarom dat gras groen is?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef michaelmoore het volgende:
ik ben wel gevraagd al, men zei me dat de leeftijd van 75 geen enkele belemmering is, alleen dat ik soms vergeet waar de bal is, dat is iets minder
Hij voelde zich blijkbaar niet helemaal fris meer. Summerville, met kramp volgens mij, nam er wel een.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:27 schreef Elan het volgende:
Van Dijk had de eerste penalty moeten nemen als aanvoerder met al zijn personality en ervaring.
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-voor-telstar.htmlquote:Ronald Koeman jr. blijft na historische rake penalty behouden voor Telstar
Dat kan niemandquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:38 schreef Alpha0 het volgende:
Dat ze er niet voor gekozen hebben om een aanvaller op te offeren ipv een middenvelder.![]()
Kan iemand mij dat uitleggen?
Het had al wat meer geholpen voor de balans op het middenveld denk ik. Hoe bedenk je überhaupt dat Van de Ven wel als middenvelder kan dienen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:38 schreef Alpha0 het volgende:
Dat ze er niet voor gekozen hebben om een aanvaller op te offeren ipv een middenvelder.![]()
De variant van dinsdag zou alleen gewerkt hebben met een 8 jaar jongere in zn prime-Memphis. Die kan dan nog terugvallen naar t middenveld.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:38 schreef Alpha0 het volgende:
Er is er één die dat wel kan.quote:
Ik schat zo in dat meerendeel van verlengingen sowieso eindigt in penalty’s dus ook weer niet heel vreemd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:20 schreef daniela_007 het volgende:
Is er hier al gesproken over de verlengingen die Nederland op EKs en WKs heeft gespeeld?
Nederland heeft in totaal 9x verlengingen gespeeld en daarvan slechts 1x gewonnen, dat was in EK 1976 tegen Joegoslavie.
Da's ook erg mager!
Die jast 'm er toch nog weleens ongevraagd in?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:18 schreef Gia het volgende:
Hoeven hier livescore niet aan te zetten. De buren leven flink mee. Kindjes: "Hakimi Hakimi, ja, terug..."
Een van de weinigen die nog trots is op Oranje.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat dat jochie lekker genieten van zijn jackie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |