quote:
Had haar nooooit 13 gegeven. Op die ene foto makkelijk 19 a 20quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:23 schreef maily het volgende:
13?!![]()
Hopelijk weer gauw en ongeschonden thuis.
Ik zie een jong meisje met heel veel makeup, maar lijkt eerder 15 ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
[..]
Had haar nooooit 13 gegeven. Op die ene foto makkelijk 19 a 20
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:23 schreef maily het volgende:
13?!![]()
Hopelijk weer gauw en ongeschonden thuis.
Mwa, alleen een gezichtsfoto met een dikke laag plamuur. Zo kun je zelfs 7 jarigen 18 laten zien. Onsmakelijke gedachte, maar kijk maar eens naar een docu over die kindermodeshows en miss verkiezingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
[..]
Had haar nooooit 13 gegeven. Op die ene foto makkelijk 19 a 20
Nou dat is hele foute boel. Hopelijk loopt het goed af.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:22 schreef Starhopper het volgende:
„Ze was met een vriendin naar het winkelcentrum Castellum gegaan. Ilayda had haar locatie gedeeld, dus ik kon op mijn telefoon zien dat ze inderdaad naar huis ging. ‘Die zal er zo wel zijn’, dacht ik nog. En ik heb mijn telefoon weggelegd, ik maakte me verder geen zorgen. Maar na een kwartier was ze er nog niet.’’
Ergens tussen Castellum en De Polders, de wijk in Houten waar Ilayda met haar ouders woont, is het contact abrupt verloren gegaan. ,,Ze moet op dat moment in de buurt zijn geweest van cultuurhuis Schoneveld. Maar haar locatie bleek uitgezet en toen ik haar belde kreeg ik meteen haar voicemail. Sindsdien hebben we niks meer gehoord.’’
Ehm heel veel meiden van die leeftijd lopen er zo bijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Je 13 jarige dochter er zo bij laten lopen
Oh, ja nee dan is het goedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm heel veel meiden van die leeftijd lopen er zo bij
Lege batterij kan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:27 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik zie een jong meisje met heel veel makeup, maar lijkt eerder 15 ja.
Wat gek opeens die locatie tracker die opeens stopt.
Was dit een gesproken bericht of een tekstbericht? Dat kan ik uit het artikel niet goed opmaken. Een tekstbericht kan natuurlijk ook door iemand anders geschreven zijn.quote:“Papa en mama, ik ben de tijd vergeten maar ik kom er nu aan.” Dat zijn de laatste woorden die Ilayda tegen haar ouders zei in een telefoontje op zondagavond. Het meisje was rond 21.30 uur op weg naar huis vanaf winkelcentrum Castellum toen haar locatietracker er opeens mee ophield ter hoogte van Cultuurhuis Schoneveld.
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Eerder ben ik verbaasd over het tijdstip van 21:30 voor een 13-jarige buiten op straat. Maar dat vond het meisje zelf blijkbaar ook gezien haar laatste bericht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Je 13 jarige dochter er zo bij laten lopen
Er staat 'in een telefoontje', dat lijkt me bellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:51 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Was dit een gesproken bericht of een tekstbericht? Dat kan ik uit het artikel niet goed opmaken. Een tekstbericht kan natuurlijk ook door iemand anders geschreven zijn.
En ik wil niet victim blamen, maar ik zou het als vader niet oké vinden. En dan als 13-jarige in haar eentje er 's avonds zo bij laten lopen...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm heel veel meiden van die leeftijd lopen er zo bij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |