Ik ook. Die zogenaamde "Hollandse School" bestaat al meer dan 40 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het eens tijd voor een buitenlandse bondscoach.
Misschien wil Pep wel!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het eens tijd voor een buitenlandse bondscoach.
Zelfs zijn vertrek wordt een lijdensweg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Contract wordt gewoon niet verlengd. Koeman heeft geen karakter dus die zal wel niet zelf opstappen.
hoeft ook niet toch, z'n contract is nu afgelopen. Niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Contract wordt gewoon niet verlengd. Koeman heeft geen karakter dus die zal wel niet zelf opstappen.
Bizarre salarissen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
3 miljoen per jaar pakken en dan via Instagram opzstappen
Dan ben je een hele grote lafbek en flapdrol
Man, man, man. Wat is dit voor een leipe reactie op Koeman? Hij is geen oorlogsmisdadiger of zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als bondscoach draag je die verantwoordelijkheid. Die heb ik altijd gevoeld en zal ik ook altijd blijven voelen’.
Nee, lul je krijgt de verantwoording en die leg je af bij beëindiging
Niet via Instagram maar gewoon op de persconferentie
Wat jou gevoel is interesseert me geen reet
Oh en die centen stort je zeker ook terug ?
Wat een griezel is dit
Bartina is al een tijd ernstig ziek, dus ik denk dat je redelijkerwijs aan kan nemen dat zijn prioriteiten daar zullen komen liggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:25 schreef spapaars het volgende:
Vermoedt dat hij lange tijd werkloos zal blijven.
Gaat het een uitkering aanvragen? Of zal hij zijn miljoentjes gaan activeren?
En terecht.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bartina is al een tijd ernstig ziek, dus ik denk dat je redelijkerwijs aan kan nemen dat zijn prioriteiten daar zullen komen liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |