abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221184029
Ik ben geen reisblogger. Ik heb geen mooie camera. Ik ben gewoon iemand die in het vliegtuig stapte zonder echt te weten waar hij terecht zou komen.

Twee weken geleden boekte ik een last-minutetrip naar een land in Europa waar bijna niemand over praat. Niet Italië. Niet Frankrijk. Niet Spanje. Iets kleiners, iets rauwers, iets echt anders.

En ik schrok.

Niet van de plek zelf – die was prachtig. Maar van hoe ik me daar voelde. Geen toeristenstromen. Geen overpriced koffie op een terras. Gewoon... leven. Echt leven.

Ik liep door straten waar geen enkele andere toerist liep. Ik at in een restaurantje waar de eigenaar met me meeging naar de markt om zelf mijn eten uit te zoeken. Ik sliep in een dorp waar 's avonds geen wifi was – en dat was het beste wat me kon overkomen.

Ik heb alles gefilmd. Niet omdat ik een vlogger wil zijn, maar omdat ik wist dat mensen thuis dit nooit zouden geloven. Het land ziet er op video nog beter uit dan in het echt – en dat zeg ik niet vaak.

Als je ooit het gevoel hebt gehad dat heel Europa hetzelfde is, of dat reizen alleen draait om selfies en souvenirs – dan moet je deze video even kijken. Misschien verandert het je volgende vakantie.

Bekijk de video op YouTube en ontdek welk land mij helemaal heeft omvergeblazen.

-knip-

P.S. Ik heb inmiddels drie vrienden overgehaald om ook te gaan. Geen één heeft spijt gehad. Kijk en je snapt waarom.

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 29-06-2026 19:31:49 ]
pi_221184206
Spam
  maandag 29 juni 2026 @ 19:24:37 #3
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221184262
In elk geval met behulp van AI geschreven, zo lijkt het.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221184266
"https://youtube.g-88741.com/v/62b4662b6d "

Hmm, spam much?
pi_221184337
Ja, laten we op een discussieforum vooral niet vertrellen welk land het betreft, straks hebben mensen er een mening over.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 19:31:21 #6
5428 crew  miss_sly
pi_221184435
Geen clickbait hier.
Als je iets te vertellen hebt, doe je dat gewoon.
En geen spam.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')