Dus pushmeldingen NOS uitzetten.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:43 schreef Ama het volgende:
Is het niet dat er vast wel een melding komt van NOS ofzo als ze door zijn.
Je kan pushmeldingen toch uitzetten voor die ene dagquote:Op maandag 29 juni 2026 18:43 schreef Ama het volgende:
Is het niet dat er vast wel een melding komt van NOS ofzo als ze door zijn.
Ook al is het op dat moment al gespeeld heeft Nederland zowel gewonnen als verloren, totdat jij het observeert. Dat verandert de werkelijkheid niet, maar wel je kennis ervan.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
De hamvraag is of je de boel alsnog kunt beinvloeden, ondanks dat het niet live is, maar je het ook nog niet eerder hebt gekeken.
Ik zie dit niet als absolute waarheid, omdat ik tijdens sessie dingen heb gezien in series die ik nog niet eerder had gezien. Toegegeven, het is flinterdun allemaal, maar genoeg om eraan te kunnen twijfelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ook al is het op dat moment al gespeeld heeft Nederland zowel gewonnen als verloren, totdat jij het observeert. Dat verandert de werkelijkheid niet, maar wel je kennis ervan.
We kunnen ook niet met zekerheid stellen dat iemand anders daadwerkelijk ook dezelfde realiteit als jou ervaart, of dat ze pas synchroniseren als ik mijn observatie deel.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als absolute waarheid, omdat ik tijdens sessie dingen heb gezien in series die ik nog niet eerder had gezien. Toegegeven, het is flinterdun allemaal, maar genoeg om eraan te kunnen twijfelen.
Dat is 18+ contentquote:
Hier kan ik mee leven.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
We kunnen ook niet met zekerheid stellen dat iemand anders daadwerkelijk ook dezelfde realiteit als jou ervaart, of dat ze pas synchroniseren als ik mijn observatie deel.
Twijfel is gegrond.
Gordijnen dicht, ramen dicht, harde metal aan.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:49 schreef Alaianaya het volgende:
Zijn er ook spoilervrije opties voor mensen in de omgeving van Mercatorplein?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |